نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶

بازی Marvel Ultimate Alliance 3 میزبان دو شخصیت جدید از دنیای مارول است

بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order قرار است میزبان شخصیت‌هایی چون Hawkeye و Ms Marvel باشد.

در حال حاضر اطلاعات چندان زیادی درباره بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order در دست نداریم. این دنباله که با فاصله‌ی زمانی بسیار زیاد از نسخه‌ی دوم سری در حال منتشر شدن است، قرار است در ماه جولای سال جاری میلادی به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو راهی بازار شود. با اینکه انتشار بازی نزدیک است، اما هنوز جز تریلر معرفی بازی و نمایش‌های کوتاهی از گیم‌پلی محتوای دیگری از آن در دسترس نیست. این بازی در رویداد The Game Awards سال ۲۰۱۸ معرفی شد و از آن موقع تقریبا خبر چندان مهمی درباره آن منتشر نشده است. خوشبختانه امروز اطلاعات جدیدی درباره‌ی بازی با طرفداران به اشتراک گذاشته شده است.

طبق اخباری که توسط وبسایت گیم اینفورمر (Game Informer) منتشر شده، دو تن از شخصیت‌های جدیدی که قرار است در بازی Marvel Ultimate Alliance 3 قابل بازی باشند معرفی شده‌اند. شخصیت Hawkeye، اونجر کمان به دست و محبوب، نخستین شخصیت جدیدی است که قرار است به این سری بازی پا بگذارد. طراحی ظاهر این شخصیت در این بازی اندکی متفاوت است و برای طراحی یونیفورم او از رنگ‌های بنفش و سیاه استفاده شده؛ ترکیبی که این شخصیت را به ظاهرش در کمیک‌های نوشته‌ی مت فرکشن شبیه می‌کند.

Marvel Ultimate Alliance 3

دومین شخصیت «خانم مارول» یا همان Ms Marvel است که به جای نسخه کارول دانورز، سازندگان Marvel Ultimate Alliance 3 تصمیم گرفته‌اند ورژن Kamala Khan این شخصیت را به بازی بیاورند. اگر با Khan اشنا نیستید باید بگوییم که او از سال ۲۰۱۴ تاکنون شنل و لقب Ms Marvel را بر دوش داشته و از آن موقع با عنوان خانم مارول از او یاد می‌شده. در این دوره نیز دانورز با نام کاپیتان مارول (Captain Marvel) شناخته می‌شده. قدرت‌های Khan با قدرت‌های کارل دانورز تفاوت‌های بسیاری دارد. او می‌تواند همانند آقای شگفت‌انگیز (Mr. Fantastic) از گروه چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) اعضای بدنش را کش دهد. او نوجوانی پاکستانی-آمریکایی و نخستین شخصیت مسلمان دنیای مارول است که صاحب کمیک بوک‌های اختصاصی خودش است. نخستین ظهور او در دنیای کمیک‌ها در سری Captain Marvel و در شماره سیزدهم رخ داده است.

Marvel Ultimate Alliance 3

این دو شخصیت فقط دو تن از کاراکترهایی هستند که قرار است در بازی موردانتظار Marvel Ultimate Alliance 3 قابل بازی باشند. به گفته‌ی سازندگان فهرست اصلی شخصیت‌های قابل بازی در این اثر فهرست طولانی و راضی‌کننده‌ای خواهد بود؛ به همین خاطر می‌توانیم از حالا به برطرف شدن انتظارات طرفداران امیدوار باشیم. باید صبر کنیم و ببینیم دیگر چه مبارزان معرفی نشده‌ای قرار است در صف شخصیت‌های بازی Marvel Ultimate Alliance 3 ظاهر شوند.

از این دو شخصیت تصاویری نیز منتشر شده که ظاهر آن‌ها در بازی جدید را به نمایش می‌گذارد. بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order قرار است در نوزدهم ماه جولای سال جاری میلادی (۲۸ تیر ماه سال ۱۳۹۸) راهی بازار شود. خبر خوش برای صاحبان کنسول نینتندو سوییچ این است که بازی به صورت انحصاری روی این کنسول در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران زومجی درباره جدیدترین بازی از سری Marvel Ultimate Alliance چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده