// چهار شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

الکترونیک آرتز از چشم‌انداز این شرکت برای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order می‌گوید

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده که طبق برنامه‌‌های از پیش تعیین شده، امیدوار است که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تا پایان سال مالی جاری بین ۶ تا ۸ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و طبق گفته‌های شرکت الکترونیک آرتز در مورد سال مالی گذشته و همچنین برنامه‌های این شرکت برای رسیدن به اهداف مالی از پیش تعیین شده، این کمپانی بزرگ صحبت‌هایی داشته در مورد بازی Star Wars Jedi: Fallen Order که در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و امیدهایی که از فروش این بازی وجود دارد.

اندرو ویلسون، مدیر ارشد اجرایی الکترونیک آرتز و بلیک یورگنسن، سرپرست بخش مالی این شرکت، اعلام کرده‌اند که امیدوار هستند این بازی تا پایان سال مالی جاری فروشی ۶ تا ۸ میلیون نسخه‌ای را تجربه کند. سال مالی که در حال حاضر در آن قرار داریم و تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۰ (۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۹) ادامه خواهد داشت.

Star Wars Jedi: Fallen Order

در گذشته نیز شرکت Electronic Arts برای میزان فروش بازی‌هایی مانند Battlefield V، Anthem و Star Wars Battlefront II طرح‌هایی داشت که هیچ‌یک به میزان موردنظر نرسیدند. پس برای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نیز نمی‌توان با قاطعیت گفت که به میزان فروشی که مدنظر این شرکت بزرگ است، دست پیدا کند. اگرچه در حال حاضر در دوره‌ای از بازی‌های ویدیویی هستیم که مجموعه بازی‌های جنگ ستارگان آن طوری که باید، مورد استقبال قرار نگرفته‌اند، شاید بتوان امیدوار بود نسخه‌ی جدید از این مجموعه این سردی را بشکند و به محبوبیت خوب و قابل‌قبولی دست پیدا کند. فعلا باید صبر کرد و دید که اولین گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order که قرار است در مراسم E3 2019 رونمایی شود، موج طرفداران بازی را به کدام سمت خواهد برد.

قابل ذکر است که بازی Star Wars Battlefront 2 با وجود ایرادات و مشکلاتی که در هنگام انتشار داشت، با این حال توانست تا پایان سال ۲۰۱۷ بیش از ۷ میلیون نسخه فروش داشته باشد. هرچند درکل سری Battlefront از پایه و اساس محکم‌تر و محبوبیت بالاتری در بین طرفداران مجموعه Star Wars برخوردار است، اما این مجموعه از چنان محبوبیت و تعداد طرفدار بالایی برخوردار است که به محض انتشار یک نسخه‌ی جدید از آن، شاهد هجوم سیل گسترده‌ای از طرفداران به سمت آن خواهیم بود.

Star Wars Jedi: Fallen Order

در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، علاوه بر اعلام شدن مزایای پیش‌خرید بازی، به تازگی مشخص شده که بازیگر شخصیت اصلی این بازی برای ضبط تصاویر اولیه و موشن کپچر، کمرون موناگان، بازیگر نقش جوکر سریال Gotham (گاتهام) است.همچنین پیش‌تر در زومجی خواندید که این بازی پرداخت درون برنامه‌ای و همچنین بخش چندنفره ندارد. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، محصول استودیو Respawn، قرار است در تاریخ ۱۵ ماه نوامبر (۲۴ آبان ماه) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده