// چهار شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

عرضه حالت بتل رویال Battlefield V موفقیت بزرگی برای این بازی بوده است

الکترونیک آرتز در جریان گزارش مالی خود اعلام کرده است که پس از انتشار حالت فایراستورم، یک میلیون کاربر مجددا Battlefield V را تجربه کرده‌اند.

در ماه مارس حالت بتل رویال بازی Battlefield V با نام فایراستورم منتشر شد تا کاربران تجربه‌ی متفاوتی را نسبت به سایر بازی ‌های بتل رویال کسب کنند. در ادامه اعلام نشد که عملکرد فایراستورم به چه شکل بوده است، اما در گزارش مالی اخیر الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر بازی بتلفیلد V، مشخص شده است که این حالت بتل رویال، عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌جای گذاشته است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، بلیک یورگنسن، مدیر مالی الکترونیک آرتز، اعلام کرده است که با عرضه حالت فایراستورم، یک میلیون نفر از بازیکنان بتلفیلد V، مجددا به این بازی برگشته‌اند تا فایراستورم را تجربه کنند. فایر استورم همانند سایر بازی‌های بتل رویال است و بازیکنان باید برای زنده ماندن در یک جزیره بزرگ تلاش کنند. همچنین دایره بازی در حالت فایراستورم، یک حلقه آتش سوزان است که اگر در آن گرفتار شوید، می‌سوزید. این حالت توسط استودیو Criterion Games و به کمک استودیو EA Dice توسعه داده شده است.

در ادامه اندرو ویلسون، مدیر عامل الکترونیک آرتز، اعلام کرده است که فایر استورم در هفته اول عرضه خود باعث شده است بازیکنانی که به صورت همزمان بتلفیلد V را تجربه کرده‌اند، نسبت به هفته قبل از عرضه ۶۰ درصد افزایش پیدا کند. همچنین اندرو ویلسون به این مورد اشاره کرده است که فایراستورم، بزرگ‌ترین لایو سرویس مجموعه Battlefield بوده است.

به آینده که نگاه کنیم، در تابستان و پاییز، دو لایو سرویس بزرگ دیگر در دسترس کاربران Battlefield V قرار می‌گیرد که می‌توانند سلاح‌ها و نقشه‌های جدیدی را تجربه کنند. همچنین بعضی از این محتویات در رویداد EA Play 2019 نمایش داده می‌شوند. در انتها اندرو ویلسون اعلام کرده است که اگر حالت بتل رویال از همان ابتدا در دسترس کاربران قرار گرفته بود، بتلفیلد 5 می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. بازی Battlefield 5 در دو ماه اول عرضه‌اش هفت میلیون نسخه فروش داشته است، اما پایین‌تر از سطح انتظار الکترونیک آرتز عمل کرده است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده