نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Dead Cells تابستان امسال برای iOS منتشر می‌شود

سازندگان بازی Dead Cells اعلام کردند که تابستان امسال نسخه iOS آن را منتشر خواهند کرد و نسخه اندروید بازی هم در دست توسعه است.

Dead Cells یکی از موفق‌ترین بازی‌های مستقل سال گذشته بود که توانست پس از خروج از حالت Early Access و انتشار نسخه نهایی، نمره‌های بسیار عالی دریافت کند و مورد استقبال گیمر‌ها هم قرار بگیرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو تویین موشن اعلام کرده که با همکاری Playdigious، ناشر بازی‌های موبایل، این اثر را به پلتفرم‌های موبایل خواهد آورد. به طور دقیق‌تر، Dead Cells تابستان امسال برای iOS منتشر خواهد شد و نسخه اندروید آن هم در دست ساخت است و پس از نسخه iOS شاهد انتشار آن هم در تاریخی نامعلوم خواهیم بود. 

به‌گفته سازندگان، مکانیزم‌ها و هسته اصلی گیم‌پلی بازی در نسخه موبایل تغییراتی نخواهد داشت اما رابط کاربری بازی برای ارائه تجربه‌ای بهتر روی این پلتفرم‌ها دست‌خوش تغییراتی خواهد شد. البته رابط کاربری و مواردی مثل محل قرار گرفتن کنترل‌ها قابل شخصی‌سازی خواهد بود و بازیکنان می‌توانند به سلیقه خود محل کنترل‌های مجازی و اندازه آن‌ها را تغییر بدهند. همچنین در حالی که بازی امکان کنترل کامل مواردی مثل حرکت، ضربه زدن و جاخالی دادن را فراهم خواهد کرد، این امکان هم در دسترس خواهد بود که بازی را در حالت Auto Hit قرار بدهید تا شخصیت بازی به‌صورت خودکار به دشمنان ضربه بزند و شما فقط مواردی مثل حرکت و جاخالی دادن را کنترل کنید. نسخه موبایل Dead Cells از کنترلر‌های جانبی هم پشتیبانی خواهد کرد. 

Dead Cells قرار است در قالب دو نسخه برای موبایل در دسترس قرار بگیرد؛ اولی نسخه پولی که قیمتی معادل ۱۰ دلار خواهد داشت و دومی نسخه رایگان بازی که قرار است از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی کند اما اینکه این خرید‌ها به چه صورت خواهند بود هنوز اعلام نشده است. همچنین نسخه موبایل بازی قرار است از ۱۱ زبان مختلف پشتیبانی کند. در پایان می‌توانید تریلر نسخه موبایل Dead Cells را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین برای آشنایی بیش‌تر، می‌توانید بررسی بازی Dead Cells را در زومجی بخوانید؛ بررسی که بازی در آن نمره عالی ۹.۵ دریافت کرد و خلاصه‌اش به شرح زیر است:

اصله بین Dead Cells تا یک شاهکار بی‌نقص به باریکی یک تار مو است. استودیو تویین موشن پس از شنیدن بازخورد‌های بازیکنان در زمانی که بازی در حالت Early Access بود در نهایت اثری خلق کرده که به جرات می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ دانست و خیلی فرقی نمی‌کند که طرفدار بازی‌های اکشن/پلتفرمر دو‌بعدی باشید یا خیر؛ Dead Cells تجربه‌ای است که شاید تا چند سال دیگر مشابه آن را پیدا نکنیم و به همین دلیل هم پیشنهاد می‌کنم حتما آن را تجربه کنید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده