نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۵

بازیگر فیلم The Hate U Give به دیمین شزل در سریال The Eddy اضافه شد

شبکه نتفلیکس از اضافه شدن آماندلا استنبرگ، بازیگر فیلم The Hate U Give، به جمع بازیگران سریال The Eddy خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در سریال The Eddy (ادی) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، آماندلا استنبرگ، بازیگر فیلم The Hate U Give، پس از توافق و امضای قرارداد همکاری با شبکه نت فلیکس به جمع بازیگران این سریال موزیکال که جدیدترین اثر دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش)، فیلم La La Land (لا لا لند) و فیلم First Man (نخستین انسان)، است، اضافه شده است. او قرار است نقش شخصیت جولیا، دختر نوجوان الیوت اودو را بازی کند. اندره هلند، بازیگر سریال Castle Rock (کسل راک)، به جمع بازیگران سریال The Eddy (ادی) پیوسته و ایفاگر نقش شخصیت الیوت اودو در سریال The Eddy است. علاوه بر هلند و استنبرگ، یوانا کولیگ، رندی کربر و طاهر رحیم، دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

دیمین شزل

سریال The Eddy یک سریال درام موزیکال است که اتفاقات آن در پاریس معاصر جریان دارد. تمرکز اتفاقات این سریال روی یک باشگاه فرانسوی است که به اجرای موسیقی جاز در قلب شهر پاریس می‌پردازد. در این فیلم شاهد دیالوگ‌هایی به زبان‌های فرانسوی، انگلیسی و عربی خواهیم بود. در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Eddy نیز آغاز شده که قابل انتظار است حضور بازیگران بیشتری در این سریال نیز تایید و اعلام شود. شزل به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال The Eddy حضور دارد و او وظیفه کارگردانی دو قسمت ابتدایی این سریال را بر عهده خواهد داشت. این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شود. 

جک تورن، نویسنده فیلمنامه نمایشنامه Harry Potter and the Cursed Child (هری پاتر و فرزند نفرین‌ شده)، وظیفه نوشتن فیلمنامه ۶ قسمت از ۸ قسمت سریال The Eddy را بر عهده دارد و همچنین به‌همراه هلند به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت. گلن بالارد، آهنگساز سرشناس برنده جایزه گرمی به عنوان آهنگساز و تهیه کننده اجرایی به‌همراه آلن پل که کارگردانی دو قسمت پایانی را بر عهده دارد، دیگر اعضای تیم تولید سریال The Eddy هستند. شبکه Netflix هنوز تاریخی برای انتشار این سریال اعلام نکرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده