نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

سیلوستر استالونه نسخه آمریکایی فیلم The Gangster, The Cop, The Devil را می‌سازد

سیلوستر استالونه، هنرپیشه و کارگردان نام‌آشنا و قدیمی سینمای هالیوود، تصمیم به ساخت بازسازی فیلم کره‌ای The Gangster, The Cop, The Devil (گانگستر، پلیس و شیطان) را دارد.

سیلوستر استالونه، هنرپیشه و کارگردان نام‌آشنا و قدیمی سینمای هالیوود و همان راکی بالبوآ و رمبوی محبوب طرفداران، تصمیم به ساخت بازسازی فیلم کره‌ای The Gangster, The Cop, The Devil (گانگستر، پلیس و شیطان) گرفته است و در واقع باید منتظر تماشای نسخهٔ آمریکایی این فیلم سینمای کره باشیم که چند روز دیگر اکران آن در سینماهای کره جنوبی آغاز خواهد شد؛ فیلم The Gangster, The Cop, The Devil در تاریخ ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت ماه)، روی پردهٔ سینما خواهد رفت و در جشنوارهٔ فیلم کن نیز حضور خواهد داشت. خبر ساخت نسخهٔ آمریکایی فیلم The Gangster, The Cop, The Devil را سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرده است و در این خبر چنین آمده که سیلوستر استالونه کارگردانی این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

نکته جالب در مورد ساخت نسخهٔ آمریکایی فیلم The Gangster, The Cop, The Devil این است که دونگ سئوک ما، بازیگر نقش شخصیت گانگستر در فیلم اصلی، قرار است نقش خود را در بازسازی این فیلم نیز ایفا کند. دونگ سئوک ما، نقش شخصیتی با نام لی را ایفا می‌کند که پس از آنکه مورد حملهٔ وحشیانه یک قاتل سریالی قرار می‌گیرد، مجبور می‌شود به همکاری با پلیسی (با نقش‌آفرینی لی مو یئول) تن بدهد و با کمک وی، رد پای این قاتل سریالی را بیابند که نقش این قاتل را در فیلم کیم سئونگ گیو ایفا می‌کند.

Sylvester Stallone

سیلوستر استالونه علاوه بر کارگردانی این فیلم، تهیه‌کنندگی پروژه را نیز بر عهده خواهد داشت و در این راه، براندن افترگوود، تهیه‌کنندهٔ فیلم بسیار خوش‌ساخت Wind River (ویند ریور)، وی را همراهی خواهد کرد. جانگ وون سئوک، مدیرعامل بی‌آ اینترتینمنت (BA Entertainment) و لی وون سئوک، دیگر تهیه‌کنندگان نسخهٔ آمریکایی فیلم The Gangster, The Cop, The Devil خواهند بود.

دونگ سئوک ما، نقش شخصیتی با نام لی را ایفا می‌کند که پس از آنکه مورد حملهٔ وحشیانه یک قاتل سریالی قرار می‌گیرد، مجبور می‌شود به همکاری با پلیسی تن بدهد و با کمک وی، رد پای این قاتل سریالی را بیابند

فیلم کره‌ای The Gangster, The Cop, The Devil، به کارگردانی لی وون تائه، سال گذشتهٔ میلادی در کشور کره جنوبی فیلمبرداری شد و برای اولین مرتبه قرار است در جشنواره فیلم کن امسال روی پردهٔ سینما برود و همان طور که گفتیم چند روزی نیز به اکران آن در سینماهای کره باقی نمانده است. پس از اکران در سینماهای کره جنوبی، نوبت به کشور سنگاپور و چند کشور دیگر می‌رسد که این فیلم را در تاریخ ۲۳ می (۲ خرداد ماه) اکران خواهند کرد. بلیت‌های فیلم The Gangster, The Cop, The Devil در ۱۰۴ کشور جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، چین، فرانسه، آلمان و هندوستان فروخته شده؛ این در حالی است که هنوز تاریخ اکرانی برای این فیلم در این ۱۰۴ کشور در نظر گرفته نشده است.

گفتنی است مدتی پیش بود که سیلوستر استالونه رسماً با نقش راکی بالبوآ در فیلم Creed 2 (کرید ۲) خداحافظی کرد و حال نوبت به خداحافظی با نقش جان رمبو در فیلم Rambo V: Last Blood (رمبو ۵: آخرین خون) رسیده که این فیلم قرار است اواخر تابستان امسال اکران شود. فیلم Rambo V: Last Blood بار دیگر داستان جان رمبو با بازی سیلوستر استالونه، را روایت خواهد کرد که او بیشتر زمان خود را به مزرعه‌داری سپری می‌کند و زمانی که کارتل‌های مواد مخدر مکزیک دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند، به دنبال آن‌ها به کشور مکزیک می‌رود و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیا روبه‌رو شود و با آن مبارزه کند. آدریان گرونبرگ، کارگردان فیلم Get the Gringo (بیگانه رو بگیر)، وظیفه کارگردانی فیلم Rambo 5 را بر عهده داشته است. سیلوستر استالونه، پاز وگا، آدریانا بارازا، یوت منیرال، سرجیو پریس منچتا، اسکار جانادا و خواکین کوسیو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rambo V: Last Blood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Rambo V: Last Blood قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۸) اکران شود. علاوه بر بازی، استالونه به‌همراه مت سیرولنیک وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده