نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵

مراحل فیلمبرداری و تولید سریال Swamp Thing به پایان رسید

ویرجینیا مدسن از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید سریال Swamp Thing خبر داده و دو پوستر جدید از این سریال نیز منتشر شده است.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی برادران وارنر مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) را تعطیل کرده و این سریال قرار است به‌جای ۱۳ قسمت، در ۱۰ قسمت منتشر شود که فیلمنامه قسمت دهم قرار بود بازنویسی و این قسمت دوباره فیلمبرداری شود. اوایل این ماه نیز اولین تیزر تریلر سریال سوامپ تینگ منتشر شد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این سریال بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل ساخت این سریال ترسناک رسما به پایان رسیده است. ویرجینیا مدسن، بازیگر نقش ماریا ساندرلند با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام، از به پایان رسیدن مراحل ساخت سریال Swamp Thing خبر داد. بدین ترتیب مراحل ساخت قسمت دهم و پایانی فصل اول این سریال که ممکن است تنها فصل آن نیز باشد، به پایان رسیده که این قسمت در واقع دوباره فیلمبرداری شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Swamp Thing

پخش هفتگی سریال Swamp Thing قرار است از تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) از DC Universe آغاز شود. همچنین شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) دو پوستر جدید از این سریال منتشر کرده که تمرکز این دو پوستر روی شخصیت الک هالند و ابی آرکین است و شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را نیز مشاهده کنید:

Swamp Thing

Swamp Thing

سریال Swamp Thing داستان یک محقق مرکز کنترل و پیشگیری بیماری موسوم به CDC با نام ابی آرکین را روایت می‌کند که او به خانه کودکی‌اش در لوئیزیانا باز می‌گردد. او در این شهر قرار است یک ویروس را در یک باتلاق بررسی کند. آرکین با دکتر الک هالند، دانشمند گیاه شناسی که گفته می‌شود در همین زمان مرده است، ارتباط برقرار می‌کند؛ اما او به سرعت اسرار مرموز این باتلاق را متوجه می‌شود و هالند ممکن است نمرده باشد. اندی بین، درک میرس، کریستال رید، ویل پیتو، ماریا استن، جرلی پرسکات، جنیفر بیلز، ویرجینیا مدسن، هندرسون وید و کوین دوراند، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Swamp Thing حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده