نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۳

تاریخ انتشار بازی رایگان Splitgate: Arena Warfare

بازی Splitgate: Arena Warfare که شباهت زیادی به سری Halo دارد و البته المان‌هایی هم از Portal قرض گرفته، به‌زودی برای پی سی منتشر می‌شود.

Splitgate: Arena Warfare یک بازی شوتر چندنفره است که از نظر حس و حال و حتی مکانیزم‌های گیم‌پلی شباهت زیادی به سری Halo دارد و سازندگان الهام زیادی از این مجموعه شوتر محبوب در ساخت بازی گرفته‌اند. البته اثر مذکور همچنین امکان ساخت پورتال‌هایی روی یک سری دیوار‌ها و عبور از آن‌ها را هم فراهم می‌کند که از این نظر به سری Portal هم شبیه است. این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از خلاقیت خودشان در ساخت پورتال‌ها، دشمنان را غافل‌گیر کنند و همین مورد هم می‌تواند Splitgate: Arena Warfare را از دیگر بازی‌های شوتر مشابه متمایز کند. 

حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار بازی Splitgate: Arena Warfare هم اعلام شده است که بر اساس آن، ۱ خرداد شاهد انتشار این بازی روی پی سی خواهیم بود. نکته مهم اینکه Splitgate: Arena Warfare قرار است به‌صورت رایگان از طریق استیم در دسترس باشد و برای تجربه آن نیازی به پرداخت پول نخواهید داشت. 

در حال حاضر بازار بازی‌های شوتر چندنفره حسابی داغ است و‌ آثار بزرگی در این سبک در دسترس هستند. باید منتظر ماند و دید که آیا Splitgate: Arena Warfare قادر خواهد بود در این بازار جایی برای خود پیدا کند یا خیر. در پایان می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده