نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

کارگردان نسخه اول God of War در حال کار روی یک بازی ترسناک است

بازی جدید دیوید جف، کارگردان نسخه اول سری God of War، قرار است یک تجربه ترسناک تک‌نفره باشد. 

دیوید جف بازیسازی است که طرفداران سری God of War به‌خوبی با وی آشنا هستند؛ چرا که جف کارگردان نسخه اول این مجموعه بود و نسخه دوم این سری را هم همراه با کوری بارلوگ کارگردانی کرده بود. جف در سال ۲۰۰۷ از سونی جدا شد و استودیو Eat Sleep Play را تاسیس کرد که قرار بود برای مدتی بازی‌های انحصاری پلی‌ استیشن 4 بسازد اما جف در سال ۲۰۱۲ از این استودیو هم جدا شد. وی که سابقه کارگردانی سری مشهور Twisted Metal را هم در کارنامه دارد، پس از آن در استودیو جدید The Bartlet Jones Supernatural Detective Agency فعالیت می‌کرد و حتی بازی Drawn to Death را هم در این استودیو به‌صورت انحصاری برای PS4 ساخت که البته خیلی تجربه موفقی نبود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که دیوید جف در حال کار روی یک بازی ترسناک تک‌نفره است. 

جف که این روز‌ها اکثر وقت خود را صرف استریم از طریق توییچ و صحبت در مورد بازی‌های ویدیویی و فرهنگ عامه می‌کند، با انتشار توییتی ساخت بازی جدیدش را اعلام کرد و در این مورد گفت:

من این روز‌ها مشغول طراحی/نویسندگی یک بازی جدید هستیم؛ بازی که قرار است اثری ترسناک و تک‌نفره باشد و تجربه‌ای جدید در زمینه روایت داستان در این نوع بازی‌ها ارائه بدهد. من عاشق این بازی شده‌ام و البته هنوز بازی را با کسی به اشتراک نگذاشته‌ام و در نتیجه هیچ سرمایه‌گذاری خارجی هم روی بازی صورت نگرفته است. شاید زمانی که بازی را رسما رونمایی کنم، تبدیل به اثری شود که هیچ شرکتی حاضر به همکاری در ساخت آن نیست و شاید هم تبدیل به اثری بزرگ شود که همه از آن استقبال می‌کنند؛ در حال حاضر نمی‌توانم بگویم که چه استقبالی از بازی خواهد شد. 

جف همچنین در ادامه اعلام کرد که کار روی بازی که پشتیبانی مالی از آن نمی‌شود، استرس‌زا و کمی هم ترسناک است ولی در عین حال وی از این تجربه لذت زیادی هم می‌برد. باید منتظر ماند و دید که این بازیساز چه زمانی اطلاعات بیش‌تری از بازی جدیدش ارائه خواهد کرد. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده