// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Golf Blitz: سریع‌ترین مسابقات گلف

Golf Blitz یک بازی جذاب است که با ترکیب ایده بازی‌های مسابقه‌ای با ورزش آرام بخش گلف، یکی از بهترین بازی‌های مولتی پلیر چند ماه اخیر به حساب می‌آيد. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

بازی‌های io. یا مولتی پلیر ساده در پلتفرم موبایل طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و با گسترش اینترنت‌های همراه، بازیکنان می‌توانند در هر زمان و مکانی با بازیکنان دیگر از سراسر دنیا رقابت کنند. Golf Blitz جدیدترین ساخته استودیوی Noodlecake است که اواخر به طور رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. این بازی اندروید و آیفون توانسته در اپ استور به لیست بازی‌های منتخب (Editor's Choise) راه پیدا کند. این بازی برای سیستم‌ عامل iOS حدود ۱۲۰ مگابایت حجم دارد و بازیکنان باید برای تجربه‌ی Golf Blitz به اتصال دائمی اینترنت دسترسی داشته باشند که البته در ایران برای شرکت در صف ایجاد مسابقه، باید از نرم افزارهای تغییر آی‌پی استفاده کرد.

بازی Golf Blitz
بازی Golf Blitz
بازی Golf Blitz

گیم‌پلی بازی آیفون و اندروید Golf Blitz شامل مسابقات سریع از ورزش گلف است که بازیکنان باید در آن به عنوان اولین نفر توپ گلف را به درون حفره‌ها هدایت کنند. هر بازیکن در این بازی برای رسیدن به صدر رتبه‌بندی باید با ۳ بازیکن دیگر رقابت کند و هر مسابقه از Golf Blitz شامل چند راند بازی در زمین‌های مختلف است. در هر مسابقه، هر یک از بازیکنان دارای یک نوار پیروزی است که با اول یا دوم شدن در هر راند، بخشی از آن پر می‌شود. با پر شدن این نوار مسابقه به طور کامل به اتمام می‌رسد. بازیکنان باید در هر راند با تعداد ضربه‌های کمتر و زمان کوتاه‌تر، توپ را در داخل حفره‌ بیندازند تا برنده‌ی راند شوند. یکی از جذاب‌ترین نقاط بازی Golf Blitz، کامل بودن آن و نیاز داشتن به تفکر در عین سادگی است. این موضوع به آن معنا است که به جز گیم‌پلی ساده بازی که با کشیدن انگشت و جهت گیری می‌توان به توپ گلف ضربه زد؛ کارت‌های Boost به صورت موقت در بازی حضور دارند که بازیکنان می‌توانند با استفاده‌ی صحیح از آنها، بازی در حال باخت را ببرند یا با اختلاف بالایی پیروز شوند که جبران ناکامی‌های راند‌های قبل هم بشود.

Golf Blitz شاید یکی از سریع‌ و آتشین‌ترین بازی‌های مرتبط با ورزش آرام گلف باشد

کنترل‌‌های بازی Golf Blitz بسیار ساده است و بازیکنان می‌توانند با لمس صفحه و کشیدن انگشت در هر جهتی شدت و زاویه ضربه را تنظیم کنند. علاوه بر کارت‌های Boost که بالاتر به آن اشاره شد، ارتقا دادن سطح کاراکتر، شخصی سازی و استفاده از پک‌های روزانه عوامل دیگری هستند که به موفقیت بازیکنان در بازی Golf Blitz کمک شایانی می‌کنند. همچنین نقشه‌های زمین‌ها از تنوع خوبی برخوردار است و بازیکنان در طول زمان از تجربه‌ی آن خسته نمی‌شوند.

بازی Golf Blitz
بازی Golf Blitz
بازی Golf Blitz

بازی Golf Blitz از لحاظ بصری و گرافیکی نیز یک اثر فانتزی و کارتونی است که همین موضوع باعث شده که به یکی از بهترین بازی‌های اندروید تبدیل شود. تنوع نقشه‌های بازی، نگاه دو بعدی به این مسابقات و باز بودن دست بازیکنان در شخصی سازی گلف بازشان از عواملی است که نشان می‌دهد سازندگان بازی در استودیوی Noodlecake به خوبی به تمامی بخش‌های بازی رسیدگی کرده‌اند تا بتوانند اثری کامل در تمامی بخش‌ها به بازیکنان عرضه کنند. این استودیو که سابقه طولانی در ساخت بازی‌های مرتبط با ورزش گلف دارد، این بار از نگاهی متفاوت و جذاب به سراغ این ورزش رفته است که تجربه‌ی آن برای بازیکنان خاص و لذت بخش خواهد بود.

اگر از طرفداران بازی‌های آنلاین مسابقه‌ای و کوتاه هستید و به دنبال یک تجربه جدید و متفاوت در بازی‌های ورزشی و گلف هستید، Golf Blitz یک بازی جدید و هیجان انگیز است که این روز‌ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و بازیکنان زیادی در سراسر جهان مشغول تجربه‌ی آن هستند.

دانلود بازی اندروید و آيفون Golf Blitz


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده