نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵

برنامه‌های ویدیویی زومجی این هفته پخش نخواهند شد

به دلیل جابه‌جایی استودیو تصویربرداری و همینطور اضافه شدن مجری‌های جدید، برنامه‌های ویدیویی زومجی این هفته پخش نخواهند شد. 

تا امروز، ۵۱ قسمت از برنامه لودینگ و چهار فصل از برنامه سینمایی فریم را در زومجی تولید کردیم. در این سال‌ها سعی کردیم هفته به هفته، جدا از محتوای متنی، ویدیوهایی متنوع در قالب برنامه‌های متفاوت را هم به لیست محتوای زومجی اضافه کنیم.

در این مدت که البته کوتاه هم نبود، مشغول تاسیس استودیو تصویربرداری جدیدی بودیم تا برنامه‌ها، هم تولید حرفه‌ای‌تری داشته باشند و هم به یک جدول پخش مدون و منظم برای برنامه‌ها به خصوص آیتم‌هایی مانند نیم‌نگاه و زوم‌کست برسیم. در این مدت همچنین مشغول صحبت با علاقه‌مندانی بودیم که می‌خواستند به عنوان مجری در این برنامه‌ها فعالیت کنند. 

این هفته، به دلیل جابه‌جایی استودیو مجبور شدیم تا پخش همه برنامه‌های زومجی را لغو کنیم. البته سعی خواهیم کرد تا روز سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت، زوم‌کست قسمت چهارم از فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت را با حضور محمدحسین و رضا آماده و پخش کنیم. امید داریم که با استفاده مجری‌های علاقه‌مند و تازه‌نفس و همچنین بهره‌گیری از یک فضای بهتر برای تصویربرداری برنامه‌های زومجی، لذت شما و همینطور خروجی ما بیشتر و بهتر شوند. 

سعی می‌کنیم تا برنامه‌های زومجی را از هفته آینده به صورت کامل به روال قبل برگردانیم و البته، نیم‌نگاه که می‌دانیم برنامه مورد علاقه شما است را هم به صورت منظم به جدول پخش برنامه‌ها اضافه کنیم.

ممنونیم که مثل همیشه همراه زومجی و محتوای سرگرمی آن هستید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده