// یکشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴

بلیزارد هنوز برنامه‌های زیادی برای بازی Overwatch دارد

شرکت بلیزارد در تازه‌ترین گفته‌های خود عنوان کرده که فعلا برنامه‌های زیادی برای توسعه و رسیدگی به بازی Overwatch دارد.

بازی Overwatch به عنوان یکی از مفرح‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های حال حاضر دنیا، توانسته به سرعت طرفداران زیادی پیدا کند و به یکی از برجسته‌ترین نام‌ها در مسابقات ورزش‌های آنلاین تبدیل شود؛ مسیری که تازه در ابتدای آن قرار دارد. حال و بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت اکتیویژن بلیزارد اعلام کرده که فعلا برنامه‌های زیادی برای توسعه و پشتیبانی از این بازی دارد. جی الن برک، سرپرست شرکت Blizzard، در گفتگو با سرمایه‌گذاران این چنین گفته که:

سال مالی گذشته تمامی صحبت من این بود که ما چه عطش و اراده‌ای برای توسعه و گسترش بازی Overwatch در سر داریم و این‌که چگونه می‌توانیم آن را به مرور بزرگ‌تر و بهتر کنیم. مجموعه Overwatch یکی از دارایی‌های بلیزارد است و ما تمامی منابع و توان خود را برای توسعه‌ی هرچه بیشتر و بهتر آن بسیج کرده و خواهیم کرد. پس امید داریم که به مرور و در آینده‌ای نزدیک، شاهد رشد بازی و جامعه‌ی طرفداران آن باشیم.

وی همچنین اضافه کرد که او و تیمش به تلاش خود برای توسعه‌ی بازی ادامه خواهند داد و در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی، با محتوای جدید مانند قهرمانان، نقشه‌ها و تجارب جدید، مسیر را برای گسترش بازی باز و بازتر خواهند کرد. او اضافه کرد که آن‌ها علاوه بر این‌که به‌طور همزمان در حال کار کردن روی خود بازی هستند، مشغول انجام یک پروژه‌ی دیگر نیز هستند که فعلا اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

شنیدن این خبر که شرکت بلیزارد کماکان به اضافه کردن قهرمانان و نقشه‌ها و در کل محتوای جدید برای بازی اورواچ ادامه می‌دهد، بسیار خوشحال کننده است؛ اما لفظ «یک پروژه‌ی دیگر» از سوی برک کمی مبهم به‌نظر می‌رسد و می‌تواند معانی متفاوتی داشته باشد. آیا ممکن است شاهد یک نسخه‌ی دیگر یا اسپین آف از اورواچ باشیم؟ یا این‌که کلا با یک نسخه‌ی کاملا متفاوت از بازی روبه‌رو شویم؟ تنها کاری که می‌توان کرد صبر است؛ باید دید که این شرکت شهیر برای این بازی محبوب چه برنامه‌های دیگری در سر می‌پروراند.

بازی Overwatch در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شده است. در راستای سایر اخبار مرتبط، پیش‌تر در زومجی خواندید که اکتیویژن بلیزارد از علاقه خود به ساخت محتوا برای سرویس‌ ابری بازی‌ها می‌گوید.

نظرات خود را در رابطه با بازی اورواچ و آینده‌ای که برای آن متصور هستید با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده