نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

قیمت بی ام و Z4 در دیوار؛ کدام مدل‌ها ارزش خرید بیشتری دارند؟

در این رپورتاژ آگهی از مدل‌های مختلف بی‌ام‌و Z4 گفته‌ایم و به این سؤال پاسخ داده‌ایم که کدام مدل‌های بی ام و Z4 ارزش خرید بیشتری دارند.

با اینکه بی‌ام‌و یکی از بهترین خودروسازان جهان است و سابقه طولانی در ساخت خودروهای اسپرت دارد اما تنها یک خط تولید برای خودروهای رودستر اسپرت دارد. سری z4 تنها رودستر بی‌ام‌و است که تابه‌حال دو نسل از آن تولید و وارد بازار شده است. نسل اول هیچ‌گاه وارد ایران نشد؛ نسل دوم بی‌ام‌و z4 از سال ۲۰۱۰ تقریباً هم‌زمان با عرضه آن در بازارهای جهانی به ایران نیز راه پیدا کرد. ورود بی‌ام‌و Z4 به ایران بازار رودستر های آلمانی را رونق بخشید و بسیاری از جوانان ثروتمند ایرانی نیز به خرید این خودرو کروک علاقه‌مند شدند.

بعد از موفقیت‌های نسبی بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲، نسخه فیس‌لیفت بی‌ام‌و z4 نسل دوم نیز از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ وارد بازار ایران شد. خریدوفروش بی ام و z4 به‌دلیل تازگی‌ای که این خودرو در بازار ایران داشت در ابتدا با استقبال خوبی روبه‌رو شده بود. بااین‌حال همچون بازارهای جهانی تب خودروهای رودستر در ایران نیز رو به سردی گذاشت و در حال حاضر بازار فروش بی‌ام‌و z4 چندان پر رونق نیست؛ هرچند ظاهر جذاب و موتور قدرتمند این خودرو باعث شده است که در حال حاضر نیز افراد ثروتمندی که توانایی مالی زیادی دارند به خرید این خودرو فکر کنند. به همین دلیل ما در این مقاله سعی می‌کنیم بهترین مدل بی‌ام‌و z4 موجود در ایران را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با مدل‌های مختلف بی‌ام‌و در ایران

همان‌طور که گفتیم نسل دوم بی‌ام‌و z4 تنها گزینه موجود در ایران است؛ اما مدل‌های مختلفی از این نسل وارد بازار ایران شده‌اند. اولین بی‌ام‌و z4 های ایران تیپ ۳۰ و ۳۵ این خودرو بودند که در مدل‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ وارد ایران شدند. این مدل‌ها با داشتن موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر قدرت و سرعت زیادی دارند. به‌خصوص تیپ ۳۵ با موتور ۳ لیتری توربو یکی از سریع‌ترین خودروهای ایران است.

در سال ۲۰۱۳ بی‌ام‌و تغییراتی در سری z4 خود ایجاد کرد و یک نسخه فیس‌لیفت شده را به بازار عرضه کرد. نسخه فیس‌لیفت تغییرات بنیادینی نداشت و تنها چراغ‌ها و موتور خودرو دچار تغییر شدند و چند آپشن اضافه نیز روی آن‌ها نصب شد. نسخه فیس‌لیفت کمی بعد به ایران نیز وارد شد و در دو تیپ ۲۰ و ۲۸ به بازار راه پیدا کرد. به‌دلیل وجود قوانین گمرکی جدید تنها خودروهایی که حجم موتور زیر ۲.۵ لیتر دارند می‌توانند به بازار ایران وارد شوند. به این ترتیب نسخه‌های بعد فیس‌لیفت در دو تیپ با موتورهای ۲ لیتری اجازه ورود به بازار را دریافت کرده‌اند.

در نتیجه اگر قصد خرید بی ام و z4 را دارید باید اولویت‌های خود را مشخص کنید؛ زیرا هر یک از مدل‌های بی‌ام‌و z4 دارای ویژگی‌های مثبت و برتری‌هایی بر مدل‌های دیگر است. ما در اینجا بهترین بی‌ام‌و z4 ها را براساس سرعت بیشتر و امکانات بیشتر به شما معرفی می‌کنیم.

بی ام و Z4

قوی‌ترین بی‌ام‌و z4 ایران

قوی‌ترین بی‌ام‌و z4 ایران، تیپ ۳۵ بی‌ام‌و z4 است که با موتور ۳ لیتری توربو شارژ خود می‌تواند بیش از ۳۰۰ اسب‌بخار نیرو تولید کند. شتاب این خودرو ۵.۲ ثانیه است و به‌راحتی می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. البته مصرف سوخت این مدل نزدیک به ۱۰ لیتر به‌صورت ترکیبی است و امکانات و ظاهر جذاب نسخه‌های بعد فیس‌لیفت را ندارد. قیمت بی‌ام‌و z4 تیپ ۳۵ در ایران در حدود ۸۵۰ میلیون تومان است. شما می‌توانید با مراجعه به آگهی‌های خریدوفروش بی‌ام‌و z4 از بین گزینه‌های موجود برای تیپ ۳۵ گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید.

بی ام و Z4

لوکس‌ترین و جدیدترین بی‌ام‌و z4 ایران

اگر لوکس بودن و جدیدتر بودن خودرو برای شما در درجه بالاتری از سرعت آن قرار می‌گیرد می‌توانید به سراغ نسخه‌های بعد از فیس‌لیفت بی‌ام‌و در بازار بروید. بی‌ام‌و z4 تیپ ۲۸ علاوه‌بر اینکه دارای لوکس‌ترین امکانات در بین بی ام وهای موجود در ایران است، به‌دلیل حضور مدل ۲۰۱۵ آن، جدیدترین بی‌ام‌و z4 ایران نیز محسوب می‌شود. قیمت بی ام و z4 تیپ ۲۸ طبق آگهی‌های فروش بی‌ام‌و z4 درسایت دیوار در محدوده بیش از ۱ میلیارد تومان قرار دارد و شما می‌توانید جدیدترین مدل آن را با قیمت ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خریداری کنید. 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده