// یکشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Trade Town؛ راه‌اندازی کسب و کار

بازی موبایل Trade Town به شما این اجازه را می‌دهد تا تجارت مخصوص به خودتان را داشته باشید و شهر خود را به یکی از مراکز تجاری تبدیل کنید. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ یک بازی استراتژی رفته‌ایم؛ اثری که سعی دارد بازیکنان را در قالب یک تاجر قرار بدهد که باید بازار تجارت را رونق ببخشد. بازی اندروید و آیفون Trade Town، یک بازی استراتژی و شهرسازی است که به واسطه‌ی طراحی فانتزی و جذابش سعی دارد کاربران را این دسته از بازی‌ها را سرگرم کند. بازی آیفون و اندروید Trade Town آن‌چنان داستان عمیقی ندارد و سازنده صرفا از داستان برای به تصویر کشیدن گیم‌پلی بازی استفاده کرده است. داستان بازی از این قرار است که شما به‌ عنوان یک تاجر وارد شهری جدید می‌شوید. در ادامه ملکه‌ی این شهر به دیدن‌تان می‌آید و از شما می‌خواهد تا کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید و شهر مورد نظر را از تجاری، در رتبه‌ی بالایی قرار بدهید.

Trade Town

گیم‌پلی بازی به دو بخش شهرسازی و تجارت تقسیم شده است

با ورود به بازی موبایل Trade Town با بخش تمرینی روبه‌رو می‌شوید. ملکه‌ سعی می‌کند در ابتدا نحوه‌ی شهرسازی را به شما آموزش بدهد تا بازیکنان با ساختار بازی و نحوه‌ی استفاده از فروشگاه‌ها و ساخت‌وساز آشنا شوند. چوب، سنگ و طلا سه کالای مهم در بازی Trade Town به حساب می‌آیند. بازیکنان باید با ساختن ساختمان‌های چوب‌بری و همچنین داد و ستد، موارد ذکر شده را به دست بیاورند. ازطرفی در بعضی از ساختمان‌ها و انجام کارهای مختلف، به موارد دیگری هم نیازمند هستید که از ترکیب چوب و سنگ با سایر کالا‌های داخل بازی به‌دست می‌آیند. شاید در ابتدا فکر کنید که انجام این کارها بازیکن را گیج و گمراه می‌کند، اما ساختار بازی به نحوی است که بازیکنان می‌توانند از سیستم ماموریت خودکار بازی استفاده کنند. پس از پشت سر گذاشتن بخش آموزشی، ماموریت‌ها در قالب چالش‌های مختلف به شما داده می‌شوند و باید آن‌ها را انجام بدهید. برای مثال گفته می‌شود که هشت عدد چوب به‌دست بیاورید یا چهار عدد شمش طلا را کسب کنید. از آن‌جایی که در بخش آموزشی با تمامی ساختمان‌های مربوط به این بخش‌ها آشنا شده‌اید، می‌توانید به‌ سراغ ساختمان مربوطه بروید و کارهای ذکر شده را انجام بدهید. پس از کسب پاداش هر چالش، بازی به شما می‌گوید که ساختمان‌های جدیدی را بسازید. ازاین‌رو می‌توانید شهر خود را از نظر تجاری و تهیه مواد مهم برای تجارت بزرگ و بزرگ‌تر کنید.

Trade Town

جدا از بخش شهرسازی و استراتژی بازی اندروید و آیفون Trade Town، تجارت و داد و ستد با سایر دهکده‌ها مورد مهمی است که تیم سازنده به خوبی به آن پرداخته است. در شهر شما یک ساختمان وجود دارد که با ورود به آن می‌توانید کالاهای مورد نیاز سایر دهکده‌ها را بفرستید. همچنین می‌توانید مواد مورد نیازتان را هم از آن‌ها خریداری کنید. نکته‌ی دیگر، وجود گروه‌ها یا همان Guild در بازی آیفون و اندروید Trade Town است. اگر می‌خواهید در نقش یک تاجر واقعی مشغول به کار شوید، بهترین راه این است که وارد یکی از گروه‌های بازی شوید. ازاین‌رو می‌توانید کاربرد دقیق و اصلی بخش تجارت بازی را مشاهده کنید و مدام با هم‌تیمی‌های خود مشغول دادوستد شوید. در انتها بازی موبایل Trade Town در ظاهر شبیه به سایر بازی‌های شهرسازی و استراتژی است، اما تیم سازنده سعی کرده است با استفاده از المان‌های تازه و جدید، تجربه متفاوتی را ارائه دهد. همچنین زومجی به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

دانلود بازی Trade Town


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده