// شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷

مشکل بازی Disc Jam در زمینه تغییر نام حساب کاربری پلی استیشن رفع شد

بازی Disc Jam با تغییر‌ نام حساب کاربری پلی استیشن کاربران مشکل داشت، اما حالا این مساله رفع شده است.

ماه گذشته بود که شرکت سونی امکاناتی در قالب یک به‌روزرسانی به سرویس پلی استیشن نتورک اضافه کرد که یکی از آن‌ها امکان تغییر نام کاربری حساب پلی استیشن بود، اما بعضی بازی‌ها با این به‌روزرسانی مشکل داشتند و دچار نقص شدند؛ از جمله بازی Disc Jam که کاربران امکان تغییر حساب کاربری خود را نداشتند. در این میان، استودیو High Horse Entertainment دست به‌کار شد و یک پچ برای بازی خود منتشر کرد که این ایراد را مرتفع کند.

حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این شرکت رسما اعلام کرده که به‌واسطه‌ی این به‌روزرسانی، نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی Disc Jam از این‌پس از تغییر نام حساب کاربری پلی استیشن کاربران پشتیبانی می‌کند. اگر شما نیز جزو بازیکنانی بودید که در این بازی با تغییر حساب PSN خود، پیشرفت و اطلاعات خود را از دست می‌دادید، دیگر این مشکل رفع شده و می‌توانید به‌راحتی به این کار اقدام ورزید. بخش‌هایی از صحبت‌های استودیوی توسعه‌دهنده‌ی این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

کسانی که قبل از آخرین پچ بازی Disc Jam، اقدام به تغییر نام حساب کاربری خود کرده بودند، تمامی اطلاعات آنان از جمله پول داخل بازی و آیتم‌هایی که باز کرده‌اند، از اکانت قدیمی به اکانت جدید منتقل شده‌ است.

سونی نیز پس از انتشار آپدیت خود و اضافه کردن یک‌سری امکانات به سرویس پلی استیشن، صفحه‌ای با این محوریت ایجاد کرده بود که بازی‌هایی را که با این آپدیت دچار مشکل شده‌اند نشان می‌داد. شرکت Sony هنوز نام بازی Disc Jam را از این لیست پاک نکرده است. غیر از بازی ذکر شده که دیگر دچار مشکل نیست، هشت بازی دیگر با تغییر نام حساب کاربری مشکل دارند که اسامی آن‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • Just Dance 2017
  • LittleBigPlanet 3
  • MLB 14 The Show
  • MLB The Show 15
  • MLB The Show 16
  • Onrush
  • The Golf Club 2
  • Worms Battlegrounds

طبق اطلاعاتی که تابه‌این لحظه در دسترس است، شرکت‌های توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های Just Dance 2017 ،LittleBigPlanet 3 و Worms Battlegrounds فعلا حاضر نشده‌اند که مانند توسعه‌دهنده‌ی Disk Jam به رفع ایراد بازی خود اقدام کنند. باید صبر کرد و دید آن‌ها چه زمانی قرار است آپدیتی منتشر کنند که این مساله را رفع کند. بازی ورزشی Disk Jam در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده