// شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

پشتیبانی Halo: The Master Chief Collection از اشتراک‌گذاری پیشرفت بین پی سی و ایکس باکس وان

از این‌پس، میزان پیشرفت شما در نسخه‌ی پی‌سی بازی Halo: The Master Chief Collection در نسخه‌ی ایکس‌باکس‌وان نیز قابل مشاهده است.

همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، نسخه‌ی پی سی برای بازی Halo: The Master Chief Collection رسما تایید شد. حال در جدیدترین اخبار بازی مشخص شده که اطلاعات مربوط‌به پیشرفت  شما در نسخه‌ی پی سی این بازی در نسخه‌ی ایکس‌ باکس وان نیز قابل مشاهده خواهد بود؛ عکس این مساله‌ هم صادق است. همچنین گفته شده که ممکن است بین این دو نسخه قابلیت کراس پلتفرم هم فعال شود که البته پس از انتشار نسخه‌ی پی سی نخواهد بود و استودیو 343 اینداستریز هنوز زمان دقیقی برای آن اعلام نکرده است.

برایان جرارد، سرپرست بخش ارتباط با مشتری مجموعه Halo، در پاسخ به یک کاربر در شبکه‌ی اجتماعی توییتر که پرسیده بود آیا درنهایت شاهد اضافه شدن قابلیت کراس پلتفرم به نسخه‌های پی سی و ایکس‌باکس وان بازی Halo: The Master Chief Collection خواهیم بود یا نه، این‌چنین پاسخ داده:

در ابتدا باید گفت که میزان پیشرفت، وضعیت سلاح‌ها و در کل آمار شما در بازی و مواردی از این قبیل، بین هردو نسخه‌ی بازی مشترک است و اگر شما در یکی از نسخه‌های بازی به پیشرفتی دست پیدا کنید، در نسخه‌ی دیگر نیز به آن دسترسی خواهید داشت. در مورد مساله کراس پلتفرم نیز در حال حاضر نمی‌توانیم تاریخ دقیقی را اعلام کنیم. این قابلیت پس از انتشار نیز به بازی اضافه نخواهد شد؛ اما تیم توسعه مشغول کار کردن روی آن است و در زمانی مناسب، تاریخ اضافه شدن آن را اعلام خواهیم کرد.

گفته‌های استودیو 343 Industries به کسانی که نسخه‌ی ایکس‌ باکس بازی را دارند و علاقه‌مند هستند که با دوستان خود روی پی سی بازی کنند یا در کل کسانی که از قابلیت کراس پلی استقبال می‌کنند، خبر بسیار خود و امیدوارکننده‌ای به‌حساب می‌آید. علاوه‌بر این مطلع باشید که بازی Halo: Reach نیز برای هر دو پلتفرم تایید شده است.

خبر دیگری نیز در رابطه با بازی Halo: The Master Chief Collection وجود دارد که باتوجه به اینکه این اثر از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی نمی‌کند، پس اگر علاقه‌مند باشید که نسخه‌ی کامپیوتر آن را تجربه کنید، باید مجددا آن را خریداری کنید. نسخه‌ی پی سی بازی Halo: The Master Chief Collection طی ماه‌های گذشته بود که رسما معرفی شد، اما هنوز زمان دقیقی برای انتشار آن اعلام نشده است. در این حد اطلاع داریم که استودیو 343 اینداستریز علاقه‌مند است که بازی‌ها را به ترتیب معرفی و روانه‌ی بازار کند؛ همان‌طور که پیش‌تر با بازی Halo: Reach آغاز کرده است. نسخه‌ی ایکس‌باکس وان Halo: The Master Chief Collection نیز در سال ۲۰۱۴ روانه‌ی بازار شد.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده