// شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

نسخه جدید Ghost Recon احتمالا به‌زودی توسط یوبیسافت معرفی می‌شود

یوبیسافت وبسایتی از شرکت Skell Technology در بازی Ghost Recon: Wildlands را راه‌‌اندازی کرده است و ظاهرا شاهد معرفی تازه‌ای از جهان Ghost Recon خواهیم بود.

با نزدیک شدن به نمایشگاه E3 هر سال، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) عادت دارد اطلاعات مختلفی را از بازی‌های جدید خود به نمایش بگذارد یا تریلر معرفی آن‌ها را منتشر کرد. برای مثال در سال گذشته قبل از نمایشگاه E3 2018، شاهد معرفی بازی Assassin's Creed Odyssey و The Division 2 بودیم.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبی سافت وبسایت شرکت Skell Technology را راه‌اندازی کرده است. Skell Technology درواقع نام یک شرکت خیالی در بازی Ghost Recon Wildlands بود و به نظر می‌رسد یوبی سافت در روزهای آینده یک معرفی تازه از مجموعه Ghost Recon خواهد داشت. در کنار این وبسایت، یک تریلر هم از شرکت Skell Technology و تکنولوژی‌های جدیدش مشاهده می‌کنیم. همچنین در وبسایت شرکت ذکر شده، شاهد یک تاریخ هستیم.

احتمال دارد معرفی مورد مربوط به جهان گوست ریکان ساعت ۱۱ شب روز ۱۹ اردیبهشت ماه (۹ مِی) انجام شود. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این معرفی در دسترس نیست و باید منتظر باشیم و ببینیم یوبیسافت چه موردی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا شاهد نسخه جدید Ghost Recon خواهیم بود یا یوبیسافت رویداد تازه‌ای را برای نسخه وایلدلندز در نظر گرفته است؟ در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از شرکت Skell Technology را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

از دیگر اخبار حول Ghost Recon Wildlands هم می‌توان به محتوای Special Operation 3 برای بازی Ghost Recon Wildlands همراه با تریلرش اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده