// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

سازنده بازی Destiny 2 هفته آینده از محتویات جدیدی برای آن رونمایی می‌کند

استودیو بانجی با انتشار توییتی اعلام کرد که هفته آینده از محتویات جدید برای بازی Destiny 2 رونمایی خواهد کرد و برنامه خود برای سال آینده را اعلام می‌کند.

پس از پایان همکاری بانجی و اکتیویژن و اعلام جدایی این دو شرکت در اوایل سال جاری میلادی، بسیاری از طرفداران Destiny 2 از وضعیت این بازی و آینده آن ابراز نگرانی کردند. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Bungie از برنامه خود برای آینده این بازی اطلاعاتی منتشر کرد و به انتظار هواداران پایان داد.

در توییتی که اخیرا حساب کاربری توییتر بانجی منتشر کرده گویا هفته آینده شاهد رونمایی از محتویات دستینی 2 خواهیم بود. سازندگان در متن توییت نوشته‌اند :«برای باخبر شدن از قسمت بعدی بازی Destiny 2 هفته آینده با ما باشید.» البته این توییت در قالب یک عکس منتشر شده است. سازندگان زمان پخش برنامه زنده خود را برای پنجشنبه ۶ ژوئن (۱۶ خرداد ماه) ساعت ۱۰ صبح به وقت PST (ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران) برنامه‌ریزی کرده‌اند. پس اگر از طرفداران پروپاقرص این بازی هستید، تقویم‌های خودتان را برای این تاریخ تنظیم کنید.

بسیاری از طرفداران احتمال می‌دهند که سازندگان همانند دفعات پیشین با انتشار عکس و جدولی، طرفداران را از برنامه خود برای سال آینده مطلع کنند. محتویاتی که سال گذشته برای این بازی معرفی شد در پایان آگوست سال جاری به پایان می‌رسد و بسیاری احتمال می‌دهند که سازندگان چرخه بعدی آپدیت‌ها را پس از آن در اختیار بازیکنان قرار دهند.

در پایین می‌توانید توییت استودیو بانجی را برای معرفی محتویات جدید این بازی مشاهده کنید.

destiny 2

Destiny 2 یک بازی شوتر اول شخص و چندنفره است که فقط به صورت آنلاین قابل تجربه است. این بازی سال ۲۰۱۷ توسط استودیو بانجی و ناشر آن یعنی Activision برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر شد. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید و در انتها نیز نظرات خود را در مورد این بازی و آپدیت‌های آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده