// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶

ادامه قدرت‌نمایی تیم Evil Geniuses در مسابقات ESL One Birmingham بازی Dota 2

بعد از نمایش ضعیف تیم‌های Liquid و Secret در مسابقات ESL One Birmingham 2019 بازی Dota 2 شاهد قدرت‌نمایی تیم EG و راه‌یافتن این تیم به نیمه‌نهایی هستیم.

شب گذشته مرحله گروهی مسابقات ESL One Birmingham 2019 بازی Dota 2 به پایان رسید و چهار تیم از دور مسابقات حذف شدند. نکته قابل توجه برگزار شدن دو بازی از بخش حذفی مسابقات بود که در همان روز اتفاق افتاد. تیم‌های برتر مرحله گروهی در سومین روز برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاچیان با یکدیگر روبه‌رو شدند و دو تیم Vici Gaming و TNC Predator بعد از شکست خوردن در مقابل رقبای خود راهی بخش بازنده‌ها (Lower Bracket) شدند.

در اولین بازی بخش حذفی که بین دو تیم Vici Gaming و PSG.LGD برگزار شد. دو نماینده چینی که هر دو جزو اولین تیم‌های راه‌یافته به مسابقات The International هستند با هیروهای مختلفی وارد میدان شدند و نماینده باشگاه پاریسن‌ژرمن با ارائه یک بازی خوب توانست بازی را با نتیجه ۲:۰ به نفع خود به پایان رساند و به عنوان اولین فینالیست بخش برنده‌ها (Upper Bracket) به مرحله بعدی راه یابد.

دانلود از آپارات

در بازی دوم شاهد جدال نماینده قاره آمریکا و جنوب شرق آسیا بودیم. تیم Evil Geniuses بعد از یک شروع ضعیف در این مرحله و واگذار کردن بازی اول، دو بازی بعدی را با انتخاب‌هایی سنجیده‌تر و پیش بردن یک بازی حساب شده از آن خود کرد و در نهایت با نتیجه ۲:۱ راهی فینال بخش برنده‌ها شد.

بازی‌های روز چهارم از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پیگیری خواهند شد. طی سه بازی که امروز برگزار خواهد شد سه تیم دیگر از دور مسابقات حذف خواهند شد. بازی‌های مرحله حذفی مسابقات ESL One Birmingham 2019 به صورت زنده روی چندین پلتفرم مختلف استریم می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به کانال ESL One در توییچ یا کانال ESL در یوتیوب به دیدن بازی‌ها بپردازید.

ESL One Birmingham 2019 dota 2

زمان برگزاری بازی‌های روز چهارم به وقت تهران

Team Liquid۱۵:۳۰Gambit Esports
Team Secret۱۹:۲۰OG
Vici Gaming۲۳:۱۰برنده بازی اول


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده