// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹

بازی انحصاری Starbase توسط استودیوی سازنده Trine رسما معرفی شد

به‌تازگی استودیو فروزن بایت، سازنده‌ی سری Trine، بازی Starbase را که انحصاری کامپیوتر است با انتشار تریلری رسما معرفی کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی استودیو FrozenByte با انتشار تریلری، رسما از بازی Starbase که در سبک MMO جریان دارد و انحصاری کامپیوتر است رونمایی کرد. این بازی فضایی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا کشتی‌ها و سفینه‌های فضایی مختص‌به‌خود را بسازند، در پهنای نامتناهی کائنات سفر کنند و تبدیل به کاپیتان فضایی شوند که فقط از خود دستور می‌گیرد. توسعه‌دهنده‌‌ی بازی قول محیطی را برای بازی Starbase داده که در آن تمامی محیط تخریب‌پذیر است و همچنین فضای آن به‌صورت نامحدودی گسترش پیدا خواهد کرد.

در این بازی MMO شما می‌توانید با هزاران بازیکن دیگری که در پهنای بسیار وسیع فضا در حال ساخت و ساز قلمرو خود هستند ملاقات کنید. استودیو فروزن بایت گفته که محیط و فضای این بازی نامحدود است و این‌ بدان معنی است که پیدا کردن یک بازیکن خاص در آن کاری بسیار دشوار خواهد بود. گفته شده که این بازی دارای دو دولت یا فکشن اصلی است که رقیب یکدیگر هستند و در آن می‌توانید پایگاه‌ها و کشتی‌های فضایی مخصوص خود را بسازید و با دیگران به رقابت، دوستی یا نبرد بپردازید. تریلر بازی Starbase را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

علاوه بر موارد گفته شده، فروزن بایت گفته که امکان شخصی‌سازی کشتی‌های فضایی نیز در این بازی انحصاری پی سی گنجانده شده است. گفته شده که ساخت یک کشتی فضایی و در کل ساخت بناها و تجهیزات در این بازی نیازمند مهارت و خلاقیت شما است و باید برای ساخت هرچه‌بهتر آن‌ها تلاش کنید. تمامی مواردی گفته شده این نوید را می‌دهد که احتمالا با انتشار بازی شاهد کشتی‌های باکیفیت و باشکوهی خواهیم بود که همگی به دست بازیکنان ساخته شده‌اند.

البته در نظر داشته باشید که تمامی تلاش‌های شما می‌تواند به‌واسطه‌ی یک اشتباه کوچک برباد رود. همان‌طور که در بالا نیز گفته شد، تمامی آیتم‌های داخل بازی از جمله کشتی‌های فضایی به‌طور کامل تخریب‌پذیر هستند. همان‌طور که در این بازی می‌توانید به گشت و گذار هم بپردازید، باید بدانید که دقت و احتیاط از هرچیزی مهم‌تر است؛ اگر می‌خواهید که زیاد مشغول تعمیر کردن کشتی‌های خود به دلیل برخورد با اشیای فضایی نباشید!

اگر جزو کسانی هستید که علاقه‌ای به بازی با دوستان خود ندارید، بازی Starbase این امکان را فراهم کرده که بتوانید در یک محیط کاملا Sandbox به جستجو بپردازید و قلمرو فضایی خود را بسازید. پس از این کار، می‌توانید گروهی منتخب از دوستان خود را دعوت به بازی در این محیط Sandbox کنید، بدون اینکه از حملات دیگران ترسی داشته باشید. بازی Starbase قرار است اواخر سال جاری میلادی به‌صورت انحصاری برای پی سی وارد فاز Early Access شود.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده