// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹

بازی Harvest Moon: Mad Dash رسما معرفی شد

به‌تازگی کمپانی Natsume بازی Harvest Moon: Mad Dash را علاوه بر نسخه‌ی جدید بازی Reel Fishing رسما و پیش از ورود به رویداد E3 2019 معرفی کرد.

تا آغاز رویداد E3 2019 نزدیک به دو هفته زمان باقی مانده است و توسعه‌دهندگان و ناشران بازی‌های ویدیویی با معرفی برخی بازی‌ها و انتشار اطلاعات از آن‌ها به استقبال این رویداد محبوب می‌روند. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Natsume، سازنده‌ی آثاری مانند Harvest Moon، بازی جدیدی را معرفی کرده؛ آن‌هم پیش از ورود به رویداد E3 2019. علاوه بر بازی مستقل Cosmic Defenders که پیش‌تر توسط این استودیو معرفی شد و قرار است توسط خود آن نیز منتشر شود، به‌تازگی بازی Harvest Moon: Mad Dash برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ معرفی شده و همچنین پیش‌تر نسخه‌ی جدیدی از بازی Reel Fishing نیز توسط این استودیو معرفی شده بود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این دو بازی جدید منتشر نشده است. استودیو Natsume در مورد بازی Reel Fishing: Road Trip Adventure گفته که داستان سه دوست را روایت می‌کند که در تابستان به سفر می‌روند و به‌دنبال یک ماهی منحصربه‌فرد می‌گردند که توسط یک پیرمرد مرموز به‌ آن‌ها معرفی شده است. با توجه به بخشی از داستان بازی که به‌نظر مرموز و وسوسه‌کننده می‌رسد، احتمالا باید پس از انتشار آخرین نسخه از این سری یعنی بازی Reel Fishing: Master’s Challenge که برای پلی استیشن ویتا منتشر شد، منتظر دمیده شدن مجدد روح سری به این نسخه از بازی باشیم.

بازی Harvest Moon

در مورد بازی Harvest Moon: Mad Dash نیز تنها اطلاعات در دسترس گویای این است که این نسخه از بازی به‌عنوان یک دنباله برای نسخه‌ی اصلی بازی یعنی Harvest Moon ساخته خواهد شد و فعلا اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده است. این بازی طرفداران مختص به خود را دارد که قطعا بی‌صبرانه منتظرند تا ببینند نسخه‌ی جدید چه مورد یا مواردی را برای آن‌ها به‌ارمغان خواهد آورد. استودیو Natsume وعده داده که اطلاعات بیشتر در مورد این بازی در تاریخ ۱۱ ماه ژوئن (۲۱ خرداد ماه) به اطلاع طرفداران خواهد رسید. پس ممکن است که در جریان رویداد زنده نینتندو در مراسم E3 2019 شاهد نمایشی از این بازی باشیم؛ البته این تنها یک احتمال است. بخش‌هایی از صحبت‌های هیرو ماکاوا، رئیس استودیو Natsume، در مورد این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

طرفداران این سری اگر بدانند که ما با این بازی چه چیزهایی را برای آن‌ها تدارک دیده‌ایم، حتما خوشحال خواهند شد. جدیدترین نسخه از این سری محبوب به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از ویژگی‌های کلاسیک سری در یک مسیر و حال و هوای جدید استفاده کنند و لذت ببرند.

در حال حاضر مشخص نیست که بازی‌های Cosmic Defenders ،Reel Fishing: Road Trip Adventure و Harvest Moon: Mad Dash در چه تاریخی قرار است منتشر شوند و برای مطلع شدن از اطلاعات بیشتر از این آثار، تنها باید صبر کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده