نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷

بازیگر فیلم اصلی Candyman در دنباله معنوی آن به تهیه‌کنندگی جردن پیل ایفای نقش می‌کند

تونی تاد سال‌ها بعد از ایفای نقش Candyman، یک بار دیگر در قالب این شخصیت بازی خواهد کرد.

جردن پیل که او را با فیلم‌های ترسناکی چون Get Out و Us می‌شناسیم، این روزها در حال تهیه نسخه جدیدی از فیلم کندی‌من (Candyman) است و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تونی تاد، بازیگر این نقش در فیلم اصلی هم به جمع بازیگران نسخه جدید ملحق شده است.

نسخه اصلی فیلم کندی من به کارگردانی برنارد رز در سال ۱۹۹۲ اکران شد و هرچند موفقیتی در حد و اندازه‌های بعضی آثار بزرگ ژانر وحشت به‌دست نیاورد، ولی توانست به اثری ماندگار برای بخشی از دوست‌داران فیلم‌های ترسناک تبدیل شود. اکنون نسخه جدید فیلم قرار است هم نقش دنباله‌ی معنوی آن را ایفا کند و هم به‌نوعی برای نسل جدید حکم یک ریبوت را داشته باشد و خبر اضافه شدن تونی تاد به جمع بازیگران فیلم هم برای علاقمندان آن خبر خوشی خواهد بود.

تاد در جریان صحبت‌های خود در Nickel City Con به بحث در این زمینه پرداخت و گفت:

خیلی غیرمنتظره و بدون اطلاع قبلی، ناگهان جردن پیل با من تماس تلفنی گرفت و در این زمینه صحبت کردیم. البته هنوز کارهای رسمی و قراردادی انجام نشده است، ولی با توجه به صحبت‌های پیل در مورد فیلم مشخص است که شاهد صحنه‌های تماشایی و جذابی خواهیم بود.

برای اطلاعات بیشتر باید صبر کرد، ولی در هر حال این قضیه (حضور تاد در فیلم جدید) می‌تواند یک بار باعث جلب توجه مردم به فیلم اصلی شود.

نیا داکوستا (کارگردان Little Woods) به‌عنوان یکی از کارگردانان نوظهور هالیوود ساخت این فیلم ترسناک را برعهده دارد و این کار را براساس فیلمنامه‌ای از جردن پیل و وین رزنفیلد انجام می‌دهد؛ فیلمنامه‌ای که قرار است یک بار دیگر مخاطبین را به شیکاگو ببرد و این بار شاهد تغییر و تحولاتی در محله‌ی قدیمی نسخه اصلی هستیم و ماجراهای ترسناک فیلم را به شکلی دیگر تجربه خواهیم کرد. از دیگر بازیگران فیلم هم می‌توان به یحیی عبدالمتین دوم اشاره کرد که پیش از او را در آثاری چون Aquaman دیده بودیم.

کمپانی مترو گلدوین مایر (MGM) تهیه و سرمایه‌گذاری فیلم Candyman را برعهده دارد و وظیفه اکران آن هم به یونیورسال پیکچرز واگذار شده است و در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۱۳۹۹) شاهد اکران آن خواهیم بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده