// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی های رایگان ماه ژوئن 2019 ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

در جریان بازی‌های رایگان ماه ژوئن 2019 مشترکین ایکس باکس لایو گلد می‌توانند NHL 19 را به رایگان روی ایکس باکس وان تجربه کنند.

یکی از مزایا سرویس ایکس باکس لایو گلد، این است که مایکروسافت به‌صورت ماهیانه دو بازی رایگان را در دسترس کاربران ایکس باکس وان و دو بازی رایگان را در دسترس کاربران ایکس باکس 360 قرار می‌دهد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در آخرین روز ماه ِمی به‌سر می‌بریم و لیست بازی‌های رایگان ماه ژوئن ۲۰۱۹ در دسترس کاربران قرار گرفته است.

کاربران Xbox One از ابتدا تا انتهای ماه ژوئن می‌تواند بازی NHL 19 را به رایگان دانلود کنند. مورد جالبی است که الکترونیک آرتز (Electronic Arts) یکی از بازی‌های ورزشی خود را به رایگان در دسترس قرار می‌دهد. کاربران Xbox 360 هم از تاریخ ۱۱ خرداد ماه (یک ژوئن) تا تاریخ ۲۶ خرداد ماه ماه (۱۶ ژوئن) می‌توانند بازی Portal: Still Alive را به رایگان تجربه کنند. Portal جزو آن دسته از بازی‌هایی است که توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و انجام مجدد آن می‌تواند خاطرات کاربران قدیمی را زنده کند.

ازطرفی به لطف سرویس Backwards Compatibility، کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند بازی‌های رایگان ایکس‌باکس 360 را هم تجربه کنند. ازاین‌رو از فردا می‌توانید بازی پورتال را روی کنسول نسل هشتمی‌تان نصب کنید. در کنار دو بازی ذکر شده، کاربران ایکس‌باکس وان از تاریخ ۲۶ خرداد ماه تا تاریخ ۲۴ تیر ماه (۱۵ جولای) می‌توانند بازی Rivals of Aether را به‌صورت رایگان دانلود کنند. این بازی حال‌وهوایی شبیه به Super Smash Bros دارد.

در انتها کاربران ایکس‌باکس 360 و همچنین ایکس‌باکس وان هم می‌توانند بازی Earth Defense Force 2017 را از تاریخ ۲۶ خرداد ماه تا ۹ تیر ماه (۳۰ ژوئن) به رایگان دانلود کنند. کاربران هر دو پلتفرم تا زمانی‌که اشتراک سرویس ایکس باکس لایو گلد را داشته باشند، می‌‌توانند بازی‌های رایگان هر ماه را که قبلا در لایبری‌شان قرار داده‌اند، تجربه کنند.

بازی‌های رایگان ماه ژوئن ۲۰۱۹ ایکس باکس


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده