نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

نسخه جدید بازی Darksiders در E3 2019 معرفی می‌شود

طبق اطلاعات ارائه‌شده، قرار است در جریان کنفرانس E3 Coliseum شاهد رونمایی نسخه جدیدی از سری Darksiders باشیم. 

Darksiders یکی از بازی‌های محبوب سبک هک اند اسلش به‌حساب می‌آید که آخرین نسخه آن یعنی Darksiders 3 سال گذشته و توسط شرکت THQ Nordic منتشر شد. با این حال به‌نظر می‌رسد که طرفداران این مجموعه نیاز نیست زمان زیادی را منتظر نسخه بعدی آن بمانند چرا که طبق جدید‌ترین اخبار بازی منتشر‌شده، قرار است نسخه جدید این سری در E3 2019 و به‌طور دقیق‌تر در کنفرانس E3 Coliseum رونمایی شود. 

این اطلاعات از توضیحاتی به‌دست آمد که سایت کنفرانس E3 Coliseum منتشر کرده و در بخشی از آن آمده «پنل E3 Coliseum قرار است میزبان معرفی نسخه جدیدی از سری دارک‌سایدرز باشد که تجربه‌ای جدید در این مجموعه به‌حساب می‌آید». همچنین به نظر می‌رسد که قرار است در این پنل توضیحاتی در مورد چگونگی ساخت بازی‌های اکشن ماجراجویی و تبدیل آن‌ها به آثاری موفق هم صحبت شود. 

به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا نسخه جدید دارک‌سایدرز دنباله‌ای بر قسمت‌های قبلی خواهد بود یا مثلا بیش‌تر یک نسخه فرعی و اسپین آف خواهد بود. در صورتی که هنوز نسخه قبلی این سری را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید بررسی بازی Darksiders 3 را در زومجی بخوانید؛ بررسی که در آن نمره ۸ برای بازی در نظر گرفته شد و خلاصه آن به‌شرح زیر است:

Darksiders III، دقیقا همان‌گونه که از یکی قسمت‌های این مجموعه انتظار داریم، به اندازه‌ی کافی شبیه به دو بازی قبلی و به اندازه‌ی کافی متفاوت با آن‌ها است. اثری که شما را با قرار دادن در نقش یک کاراکتر جذاب، وارد نقشه‌های به هم پیچیده و خاصش می‌کند و دائما چالش‌هایی جدی را مقابل‌تان می‌گذارد و در عین حال، قدرت‌های تازه‌ای را هم تحویل‌تان می‌دهد. طوری که فارغ از همه‌ی ضعف‌ها و قوت‌هایش، مخاطب آن را یک تجربه‌ی خارق‌العاده‌ی ویدیوگیمی نداند ولی به سادگی، با الفاظی مانند خوب و دوست‌داشتنی، به توصیف اکثر دقایقش بپردازد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده