// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

محتویات پس از عرضه COD: Modern Warfare ابتدا برای PS4 منتشر می‌شود

باتوجه‌به نسخه پلی استیشن ویدیو معرفی Call of Duty: Modern Warfare، محتویات پس از عرضه این بازی ابتدا در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد.

دیشب بود که اکتیویژن (Activision)، ناشر مجموعه Call of Duty، تریلر معرفی بازی Call of Duty: Modern Warfare، را منتشر کرد که در واقع یک ریبوت برای سری مدرن وارفر به‌حساب می‌آید. ازطرفی مشخص شده است که محتویات پس از عرضه این بازی، ابتدا در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در نسخه پلی استیشن ویدیو معرفی COD: Modern Warfare، در انتهای ویدیو به‌جای نمایش کاراکتر کاپیتان پرایس، اعلام می‌شود که محتویات پس از عرضه در ابتدا روی PS4 عرضه می‌شود. در ادامه مشخص شده است که از نظر زمانی، کاربران پلی‌استیشن 4 هفت روز دسترسی زودهنگام به این محتویات دارند و پس از زمان ذکر شده، کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان هم می‌توانند از محتویات جدید Modern Warfare لذت ببرند.

Call of Duty: Modern Warfare

در گذشته قرار داد اکتیویژن به‌نحوی بود که ابتدا محتویات پس از عرضه به‌صورت انحصاری در دسترس کاربران ایکس باکس قرار می‌گرفت، اما چند سالی است که این روند تغییر پیدا کرده است. از دیگر اخبار حول بازی Call of Duty: Modern Warfare، می‌توان‌به کراس‌پلی بودن بازی و نبود سیزن‌پس اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده