نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵

بازگشت جان رمبو در اولین تیزر تریلر فیلم Rambo: Last Blood

کمپانی لاینزگیت اولین تیزر تریلر فیلم Rambo: Last Blood را منتشر کرد که در آن شاهد آخرین ماجراجویی جان رمبو با بازی سیلوستر استالونه هستیم.

به تازگی اولین تریلر فیلم Rambo V: Last Blood (رمبو ۵: آخرین خون) که در جشنواره فیلم کن نمایش داده شده بود، فاش و منتشر شد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر قسمت پنجم فیلم Rambo (رمبو) رسما منتشر شده است. کمپانی لاینزگیت امروز نسخه رسمی اولین تیزر تریلر این فیلم اکشن را منتشر کرده که در اولین تریلر فیلم Rambo: Last Blood، شاهد بازگشت جان رمبو با بازی سیلوستر استالونه، هستیم که زندگی عادی را آغاز کرده و به نظر می‌رسد که بازنشست شده است. او بیشتر زمان خود را به مزرعه داری سپری می‌کند و زمانی که کارتل‌های مواد مخدر مکزیک دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند، به دنبال آن‌ها به کشور مکزیک می‌رود و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیا روبه‌رو شود و با آن مبارزه کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، لاینزگیت پوستر جدیدی از فیلم Rambo: Last Blood را نیز منتشر کرده است که در این پوستر شاهد حضور جان رمبو هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Rambo: Last Blood

سیلوستر استالونه، پاز وگا، آدریانا بارازا، یوت منیرال، سرجیو پریس منچتا، اسکار جانادا و خواکین کوسیو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rambo: Last Blood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر بازی، استالونه به‌همراه مت سیرولنیک وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. همچنین آدریان گرونبرگ، کارگردان فیلم Get the Gringo (بیگانه رو بگیر)، وظیفه کارگردانی فیلم Rambo 5 را بر عهده داشته است.

فیلم Rambo: Last Blood برای اکران در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده