نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱

نسخه پی سی بازی Gears 5 از طریق استیم هم در دسترس خواهد بود

مایکروسافت در راستای بخشیدن آزادی‌عمل بیش‌تر به گیمر‌های پی‌سی برای خرید از فروشگاه دلخواه‌شان، نسخه پی‌سی بازی Gears 5 را از طریق استیم هم منتشر می‌کند. 

نسخه پی‌سی بازی‌های مایکروسافت مثل Forza Horizon 4 ،Quantum Break یا Gears of War 4، در زمان انتشار فقط از طریق خود فروشگاه ویندوز در دسترس قرار می‌گرفت و در برخی موارد مثل کوانتوم بریک پس از مدتی شاهد انتشار نسخه استیم آن‌ها هم بودیم. با این حال طبق اعلام مایکروسافت در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت قصد دارد از این پس آزادی‌عمل بیش‌تری به کاربران پی‌سی بدهد تا بتوانند بازی‌های این شرکت را از فروشگاهی که خودشان دوست دارند، خریداری کنند. در این راستا بازی‌هایی چون Gears 5 یا حتی Age of Empires II: Definitive Edition و Age of Empires III: Definitive Edition هم قرار است در زمان انتشار از طریق استیم هم در دسترس باشند. 

فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در این مورد گفت:

ما می‌دانیم که میلیون‌ها کاربر پی‌سی به استیم به‌عنوان یک فروشگاه اعتماد بالایی دارند و به همین دلیل هم بارها خواستار این شده بودند تا این انتخاب را داشته باشند که بازی‌هایشان را از طریق این فروشگاه خریداری کنند. همچنین مطلع هستیم که فروشگاه‌های دیگری هم برای پی‌سی در دسترس هستند و در تلاش هستیم تا با آن‌ها هم برای انتشار بازی‌های ساخته‌شده توسط استودیو‌های ایکس‌باکس همکاری داشته باشیم. 

این، دومین خبر مهم مایکروسافت و فیل اسپنسر برای کاربران کامپیوتر در یک روز است. این شرکت همچنین اعلام کرد که قصد دارد سرویس ایکس‌باکس گیم پس را در اختیار کاربران پی‌سی هم قرار بدهد که می‌توانید جزییات آن را هم در زومجی بخوانید.


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده