// پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

بازی Timespinner برای سوییچ و ایکس باکس وان منتشر می‌شود

به‌تازگی مشخص شده که بازی Timespinner قرار است در تاریخ ۱۴ خرداد ماه برای دو کنسول ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ نیز عرضه شود.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Lunar Ray Games، سازنده‌ی بازی Timespinner و استودیو Chucklefish، ناشر این اثر که در سبک اکشن پلتفرمر ساخته شده، قرار است به‌زودی نسخه‌ی ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ این بازی را منتشر کنند. این بازی سال گذشته برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا منتشر شده بود و قرار است در تاریخ ۴ ماه ژوئن (۱۴ خرداد ماه) برای دو کنسول جدید نیز منتشر شود.

در این بازی شما در نقش شخصیت Lunais ظاهر خواهید شد که قابلیت کنترل و نگهداری زمان را دارد و به‌دنبال انتقام از کسانی است که خانواده‌اش را پیش‌تر به قتل رسانده‌اند. وی این قابلیت را دارد تا زمان را به نفع خودش تغییر دهد. شما در نقش وی باید با استفاده از قدرت‌های خاصی که دارید، در محیط زیبای این بازی به ماجراجویی بپردازید، حریفان و دشمنان خود را گول بزنید و معماهای پیچیده‌ای را نیز حل کنید تا در نهایت بتوانید به هدف هر مرحله و هدف نهایی خود دست پیدا کنید. وی می‌تواند پس از گذشتن مقداری از بازی، به آیتم‌هایی به‌نام Magic Orbs دسترسی پیدا کند و با استفاده از آن‌ها قابلیت‌های مبارزه‌ای خود را تغییر دهد یا تقویت کند.

Timespinner

شخصیت Lunais همچنین می‌تواند با استفاده از دوستانی که در بازی دارد و تعلیم دادن آن‌ها، این اشخاص را تبدیل به نیروهای کمکی کند که در طول ماموریت‌های وی بتوانند به او کمک کنند. اگر به بازی دونفره نیز علاقه‌مند هستید، می‌توانید یک بازیکن دیگر را نیز در نقش یکی از این افراد وارد بازی کنید تا به شما کمک کند. در هریک از این حالت‌ها که بخواهیم بازی را ادامه دهید، موجب خواهد شد که مدیریت بازی و ماموریت‌های آن برای شما راحت‌تر باشد.

این بازی از این‌رو به یک بازی با حال و هوای زمان تبدیل شده که شما می‌توانید با دست‌کاری کردن زمان و رفتن به نقاط مختلف، مراحل و رویدادهای متنوعی را در طول زمان مشاهده کنید. در این بازی با دو نسخه از جهان داخل آن مواجه خواهید شد که باید آن‌ها را بپیمایید تا بتوانید به هدف نهایی خود که انتقام از قاتلان خانواده‌ی شما است، دست پیدا کنید.

طی سالیان اخیر شاهد انتشار بازی‌های بسیاری بوده‌ایم که سعی داشته‌اند رویکرد مدرنی را روی سبک مترویدوانیا (یکی از زیرسبک‌های پلتفرمر و دوبعدی) اعمال کنند. اگرچه این سبک در حال حاضر بسیار اشباع شده، اما به‌نظر می‌رسد که بازی Timespinner ارزش حداقل یک‌بار تجربه کردن را داشته باشد.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده