// پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

کوجیما تصاویری از پشت صحنه‌ی بازی Death Stranding منتشر کرد

کوجیما به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه‌ی بازی Death Stranding منتشر کرده که مراحل ضبط سه‌بعدی تصاویر یکی از شخصیت‌های بازی به‌نام Heartman را نشان می‌دهد.

بازی مورد انتظار Death Stranding به‌عنوان یکی از بازی‌هایی که توانسته از همان زمان معرفی طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا به سمت خود جذب کند و عطش بسیاری را در آنان ایجاد کند. اخیرا مشخص شد که این بازی قرار است در تاریخ ۸ ماه نوامبر (۱۷ آبان ماه) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شود. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که یکی از کسانی که نقش یکی از شخصیت‌های داخل بازی به‌نام Heartman را بازی می‌کند، کسی نیست جز نیکولاس ویندینگ، کارگردان فیلم‌هایی مانند Drive، که به‌تازگی تصاویری از مراحل ضبط سه‌بعدی برای ساخت این شخصیت توسط هیدئو کوجیما منتشر شده است.

پس از این‌که امروز شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding بودیم که در وب‌سایت Playstation UK منتشر شده بود، کوجیما تصاویری از مراحل ساخت شخصیت Heartman منتشر کرده که در آن نیکولاس ویندینگ مشغول ضبط تصاویری سه‌بعدی است که در نهایت برای الگوبرداری جهت ساخت شخصیت ذکر شده از آن استفاده می‌شود. نیکولاس سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌هایی مانند Drive و The Neon Demon را در کارنامه‌ی خود دارد. به گفته‌ی کوجیما، نیکولاس که به‌عنوان یکی از بهترین دوست‌های وی شناخته می‌شود، به خواست کوجیما و به‌عنوان یک  مهمان وارد فرایند ساخت بازی Death Stranding شده و مراحل ضبط موشن کپچر از چهره، بدن و حالات صورت وی پشت سر گذاشته شده تا در نهایت در قالب شخصیت Heartman وارد بازی شود.

درست مانند شخصیتی که از روی چهره‌ی گیلرمو دل تورو تصویربرداری شد، شخصیت Heartman نیز در بازی توسط شخصی دیگر صداگذاری و اجرا می‌شود و تنها مدل سه‌بعدی از روی نیکولاس ساخته شده است. در زیر پیام کوجیما را که در حساب توییتر شخصی خود در این راستا منتشر کرده را مشاهده می‌کنید:

من از بهترین دوستم نیکولاس درخواست کردم که به‌عنوان مهمان به فرایند ساخت بازی Death Stranding وارد شده و در نقش Heartman ظاهر شود. ما چهره، بدن و حالات احساسی وی را به‌صورت سه‌بعدی اسکن کردیم که از روی آن‌ها مدل سه‌بعدی شخصیت Heartman را بسازیم که البته قرار است توسط شخصی دیگر صداگذاری شود؛ درست مانند شخصیتی که از روی چهره‌ی دل تورو ساختیم.

بازی Death Stranding که توسط استودیو Kojima Productions در حال ساخت است، قرار است در تاریخ ذکر شده به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شود و اکنون نیز قابل پیش‌خرید کردن است. اگر علاقه دارید این بازی را پیش‌خرید کنید، می‌توانید انواع نسخه‌های آن و جوایز پیش‌خرید بازی را در زومجی مشاهده کنید.

تصاویر منتشر شده توسط کوجیما را در زیر مشاهده می‌کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده