// پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

اطلاعات بیشتری از داستان و گیم‌ پلی بازی Death Stranding منتشر شد

پس از انتشار تریلر بازی Death Stranding، این‌بار اطلاعات بیشتری از گیم‌پلی و داستان این بازی توسط وب‌سایت Playstation UK منتشر شده است.

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره شاهد انتشار اطلاعات بیشتر و ویدیویی کامل از گیم پلی بازی Death Stranding بودیم. روز گذشته بود که هیدئو کوجیما و سایر کسانی که در استودیو کوجیما پروداکشنز مشغول ساخت این بازی هستند، علاوه‌بر اعلام تاریخ انتشار بازی در ۸ ماه نوامبر (۱۷ آبان ماه)، ویدیوها و اطلاعات جدیدی را نیز از این بازی مورد انتظار منتشر کردند. پس از آن‌که جدیدترین تریلر این بازی منتشر شد و در زومجی نیز مشاهده کردید، بازهم سوالات بسیاری ایجاد شده یا از قبل باقی ماندند که نیاز به پاسخ داشتند. حال و براساس جدیدترین اخبار بازی، در یکی از وب‌سایت‌های پلی‌استیشن، تعدادی از این سوالات پاسخ داده شده و باعث روشن‌تر شدن فضای مبهم حاکم بر ویژگی‌های بازی شده است.

این اطلاعات که در شعبه‌ی انگلیسی وب‌سایت پلی‌استیشن منتشر شده‌اند، سعی در روشن‌تر ساختن برخی ابهامات و پاسخ برخی سوالات در مورد گیم‌پلی و داستان پیچیده‌ی بازی دارند. این اطلاعات در خصوص بخش داستانی بازی، بیشتر روی این مسئله تمرکز دارند که بازیکن قرار است در نقش یک قهرمان و ناجی، سعی در نجات یک ملت از هم گسسته و شکست خورده داشته باشد. این مأموریت به‌عنوان اصلی‌ترین وظیفه‌ی بازیکن، ترکیب می‌شود با سختی‌ها و دشواری‌هایی که در این راه باید به جان بخرد و علاوه‌بر حمل کردن وسایل سنگین و بسیاری که دارد، از خطرات و مسائلی که می‌تواند در یک بازی سبک جهان باز برای وی به‌وجود آید، جان سالم به‌در ببرد. در این وب‌سایت همچنین اشاره‌ای شده به موجوداتی که در ویدیوهای پیشین به‌صورت سایه‌وار حضور پیدا می‌کردند و به آن‌ها کلمه‌ی «Beached Things» نسبت داده شده که حالا مشخص شده که معادل همان کلمه‌ی کوتاه‌شده‌ی BTs هستند.

Death Stranding

یکی دیگر از مواردی که در این وب‌سایت عنوان شده این است که بازی Death Stranding تاکید بر این جمله دارد که مرگ پایان کار نیست و از این‌رو در این بازی با حالت یا صحنه‌هایی که پیش‌تر در سایر بازی‌ها در مورد پایان بازی یا Game Over دیده‌ایم، رو‌به‌رو نیستیم. به‌جای رو‌به‌رو شدن با حالت کلیشه‌ای Game Over، در بازی Death Stranding با حالتی مواجه هستیم که در آن بازیکن در صورت کشته شدن، به دنیای مردگان رفته و باید برای بازگشت به دنیای اصلی مراحل و مأموریت‌هایی را انجام دهد. برای توضیح این حالت از این جمله استفاده شده که هر مردن یا کشته شدنی، تاوان و عواقبی در پی دارد که احتمالا به‌این معنی بوده که خودِ بازیکن یا دشمنان در صورت مردن، باید با وارد شدن به سرزمین سایه‌ها یا مردگان، با نتیجه‌ی مرگ خود رو‌به‌رو شوند. یکی دیگر از موارد جالبی که در این وب‌سایت به آن اشاره شده این است که در اغلب اوقات کشتن حریفان هرگز راه‌حل مناسبی نیست و به‌جای آن می‌توان از کارهای مخفی‌کاری و تاکتیکی برای رسیدن به اهداف خود در محیط‌هایی که پر از دشمن است استفاده کرد.

آخرین اطلاعاتی نیز که در مورد بازی Death Stranding در وب‌سایت Playstation UK منتشر شده بود، در مورد نحوه‌ی کار کردن سیستم آنلاین این بازی است که در آن بازیکنان می‌توانند به سایرین یا به اصطلاح مسافران (Travelers) کمک کنند. این سیستم به‌گونه‌ای کار می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند به‌صورت آنلاین منابع، محل‌های امن و مسیرهای مطمئنی را که از آن عبور کرده‌اند، برای سایرین به اشتراک بگذارند تا علاوه‌بر تأمین کردن امنیت آنان در این مسیرهای پرخطر، شانس ساختن یک جامعه‌ی جدید را در محیط پساآخر‌الزمانی آمریکا برای آن‌ها فراهم کنند.

Death Stranding

بازی Death Stranding که توسط استودیو Kojima Productions در حال ساخت است، قرار است در تاریخ ذکر شده به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود و اکنون نیز قابل پیش‌خرید کردن است. اگر علاقه دارید این بازی را پیش‌خرید کنید، می‌توانید انواع نسخه‌های آن و جوایز پیش‌خرید بازی را در زومجی مشاهده کنید.

نظرات خود را در رابطه با این اطلاعات جدید که از بازی منتشر شده، با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده