// پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

برنامه‌ یوبیسافت برای نمایشگاه E3 2019 مشخص شد

در جریان نمایشگاه E3 2019، یوبیسافت محتویات جدیدی را برای بازی‌های عرضه شده‌اش در نظر گرفته است و همچنین شاهد یک یا دو بازی جدید هم خواهیم بود.

تقریبا ۱۰ روز دیگر تا آغاز نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس‌های خبری شرکت‌های بزرگ زمان باقی‌مانده است. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در جریان یک ویدیو تبلیغاتی، برنامه‌های خود برای نمایشگاه E3 2019 را اعلام کرده است.

در جریان ویدیو تبلیغاتی منتشر شده، شاهد حضور بازی‌هایی همچون Rainbow Six Siege، The Division 2، For Honor و بازی تازه معرفی شده Ghost Recon: Breakpoint هستیم. ظاهرا یوبیسافت محتویات جدیدی را برای بازی‌های عرضه شده‌اش در نظر گرفته است و یک نمایش جدید هم از بازی Ghost Recon: Breakpoint را خواهیم دید. نکته‌ی جالبی که در این ویدیو تبلیغاتی وجود دارد، این است که در انتهای ویدیو ایوس گیلموت، مدیر عامل یوبی سافت، اعلام می‌کند که یک یا دو بازی جدید هم نمایش داده می‌شوند.

چندی پیش شایعاتی منتشر شد که بازی جدید Ubisoft، یک بازی ورزشی است و تصویری از این بازی هم در دسترس قرار گرفت. همچنین یوبیسافت در جریان گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده بود که بازی‌های مختلفی را در دست توسعه دارند که تا پایان سال جاری مالی، عرضه می‌شوند. یکی دیگر از شایعاتی که وجود دارد، معرفی بازی Watch Dogs 3 است و باید منتظر ماند و ببینیم یوبیسافت چه بازی‌های جدیدی را برای هواداران خود در نظر گرفته است.

در ادامه می‌توانید ویدیو تبلیغاتی منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده