نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

فیلمبرداری فیلم The Batman احتمالا تا سال 2020 آغاز نخواهد شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از فیلم The Batman از جمله تاخیر احتمالی در زمان شروع فیلمبرداری و انتخاب بازیگر شخصیت بتمن منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت فیلم The Batman (بتمن) منتشر شده است. در حال حاضر می‌دانیم که مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و فیلم Cloverfield (کلاورفیلد)، جانشین بن افلک برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید این ابرقهرمان محبوب دنیای دی سی (DC) شده و اولین پیش نویس فیلمنامه این فیلم نیز آماده شده است. حال جاستین کرول، خبرنگار وب‌سایت ورایتی با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود اطلاعات جدیدی از وضعیت فیلم بتمن را به اشتراک گذاشته است. او در ابتدا گفت که فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman احتمالا به‌جای پاییز سال ۲۰۱۹، در اوایل سال ۲۰۲۰ انجام خواهد شد. او در ادامه توضیح داد که ریوز همچنان در حال کار روی فیلمنامه فیلم Batman است که احتمالا ریوز نیاز به زمان بیشتر برای کار روی نسخه نهایی فیلمنامه این فیلم دارد و به همین منظور ممکن است زمان فیلمبرداری و تولید این فیلم با کمی تغییر مواجه شود. 

کرول در ادامه گفت که هنوز بازیگری برای نقش بروس وین انتخاب نشده و روند بررسی و انتخاب بازیگر جدید این ابرقهرمان DC ادامه دارد و به نظر می‌رسد که با توجه به صحبت‌های کرول، باید کمی زمان بیشتری را برای انتخاب و معرفی بازیگر جدید بتمن صبر کنیم و به این زودی نباید منتظر معرفی بازیگر جدید نقش شوالیه تاریکی باشیم. با این حال، این تاخیر احتمالی در زمان شروع فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman بعید است که تاثیری روی زمان اکران این فیلم بگذارد. همچنین گفته می‌شود که برادران وارنر به دنبال استخدام یک بازیگر در بازه سنی ۲۵ تا ۳۳ سال است و ایده‌آل آن‌ها استخدام یک بازیگر شناخته شده در این بازی سنی خواهد بود و به نظر نمی‌رسد که آن‌ها به دنبال استخدام یک بازیگر کمتر شناخته شده باشند.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده