// جمعه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

فیلم Once Upon a Time in Hollywood در جشنواره کن حضور خواهد داشت

بالاخره فیلم Once Upon a Time in Hollywood به بخش رقابتی جشنواره کن امسال رسید تا تارانتینو این شانس را داشته باشد که باری دیگر نخل طلا را تصاحب کند.

چند روز قبل اسامی فیلم‌های حاضر در بخش رقابتی جشنواره کن 2019 اعلام شد، اما برخلاف پیش‌بینی‌ها اسم فیلم روزی روزگاری در هالیوود در میان آن آثار به چشم نمی‌خورد ولی در نهایت امر Once Upon a Time in Hollywood و Intermezzo، جدیدترین ساخته عبدالطیف کشیش (کارگردان برنده نخل طلای کن)، به لیست بلند بالای آثار مدعی کسب نخل طلا اضافه شدند. جشنواره کن 2019 از ۱۴ می ۲۰۱۹ (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸) آغاز می‌شود و در ۲۵ می (۴ خرداد) به پایان می‌رسد.

پیش از این فیلم Pulp Fiction در سال ۱۹۹۴ بالاترین جایزه جشنواره کن را از آنِ تارانتینو کرد تا پس از موفقیت‌های فیلم Reservoir Dogs، سینما ظهور یک استعداد جدید و خاص را در دل خود احساس کند و حالا این کارگردان ۵۶ ساله آمریکایی امیدوار است به واسطه فیلم Once Upon a Time in Hollywood نخل طلا را برنده شود و در سایر جشنواره‌ها و گیشه نیز عملکردی مناسب داشته باشد.

داستان جدیدترین ساخته کوئنتین تارانتینو در تابستان سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس جریان دارد. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون باشد. تمرکز اصلی فیلم Once Upon A Time in Hollywood روی یک بازیگر و بدلکار سریال‌های وسترن است که لئوناردو دی کاپریو و برد پیت نقش این دو شخصیت را بر عهده دارند که در همسایگی شارون تیت زندگی می‌کنند. 

فیلم Once Upon a Time in Hollywood برای اکران در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده