// جمعه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بایوویر به تعهدات خود نسبت به بازی Anthem پایبند خواد بود

رئیس استودیو بایوویر گفته که این استودیو به تمامی وعده‌های خود برای توسعه و پشتیبانی از بازی Anthem عمل خواهد کرد.

بازی Anthem به‌عنوان یک اثر شوتر که به تازگی توسط شرکت الکترونیک آرتز منتشر شد، اگرچه فروش خوبی را تجربه کرد، اما نتوانست آن‌طور که شایسته‌ی نام این شرکت و استودیو بایوویر است عمل کند و انتظارات بالایی رل که از آن می‌رفت، محقق کند. پس از آن نیز به دلایل مختلف، انتشار بسته‌های متفاوت و آپدیت‌هایی که برای رفع ایرادات بازی بود به تعویق افتاد. اما حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، برخی از افراد تیم توسعه‌ی این بازی در استودیو BioWare وعده داده‌اند که حتما به تمامی قول‌های خود در رابطه با این اثر عمل خواهند کرد. یکی از این افراد چاد رابرتسون، رئیس تیم توسعه‌ی بازی Anthem، است که گفته تیم این بازی به تمامی قول‌های خود عمل خواهد کرد و این بازی را با انتشار بسته‌ها و آپدیت‌های متعدد، بهبود خواهد بخشید:

ما روی تعهدات خود در رابطه با بازی Anthem صددرصد پایبند هستیم و به‌مرور با انتشار بسته‌های مختلف و پشتیبانی از بازی، این اثر را توسعه خواهیم داد. البته ما می‌خواهیم که جنبه‌ی احتیاط را نیز رعایت کرده باشیم و قول الکی و پوچی ندهیم. ازاین‌رو، زمانی که محتواهای جدید این بازی به مرحله‌ی لازم و کافی برسند، نوع و کاربرد آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.

رابرتسون همچنین اضافه کرد که تیم بسیار بزرگی در استودیوهای آستین (Austin) و ادمونتون (Edmonton) بایوویر مشغول کار کردن روی بازی Anthem هستند. این تیم‌ها بیشتر تمرکز خود را روی بهبود محتوای جاری و آینده‌ی بازی قرار داده‌اند. یکی دیگر از افرادی که وعده‌ی عمل کردن به تمامی قول‌ها را داده، مایکل گمبل، تولیدکننده‌ی ارشد استودیو BioWare، است که گفته پایبندی استودیوی ما به تعهدات خود در راستای بازی Anthem، هیچ تغییری نکرده و برخلاف شایعات احتمالی، ما به تمامی وعده‌های خود عمل خواهیم کرد:

صحبت‌های زیاد اما غلطی در این‌باره وجود دارد که گویا خبر از این می‌دهد که ما به وعده‌های خود عمل نکرده‌ایم. اما باید بدانید که برنامه استودیو در مورد توسعه و بهبود بازی Anthem سرجای خود بوده و ادامه نیز پیدا می‌کند و به تمامی آن‌ها در زمان مناسب عمل خواهد شد.

Anthem

پیش‌تر و در ماه گذشته بود که استودیو بایوویر اعلام کرد که آن‌ها راه درستی را برای ارتباط با مشتریان و کاربران انتخاب نکرده‌اند. اما مدتی بعد مشخص شد که آن‌ها قصد دارند تا زمانی که طرح‌هایشان به عمل نزدیک نشده، نسبت به این امر سکوت کنند. بخش‌های از صحبت‌های این استودیو را در این‌باره در زیر مشاهده می‌کنید:

یکی از درس‌هایی که ما گرفته‌ایم این است که ما خیلی زود در مورد مسائل صحبت می‌کنیم و آن‌ها را علنی می‌سازیم. مسائل متعددی وجود دارد که ما را در رسیدن به اهداف و طرح‌های خود کمک می‌کند یا باز می‌دارد. مسائلی مانند باگ‌ها، مشکلات پایداری یا عدم پایداری بازی، بازخورد کاربران و به‌عنوان مثال پیچیدگی‌های زیاد یک ویژگی جدید که می‌خواهیم به بازی اضافه کنیم، اما نیازمند صرف وقت بیشتری است. هدف ما این است که زمانی خبر نهایی محتوای جدید را به شما بدهیم که به پایان کار نزدیک شده باشیم و از پایان خوب کار مطمئن شده باشیم.

این استودیو در راستای ارتباط مثبت بین سازنده و کاربران، به‌دنبال ساخت یک محیط برای کاربران است که در آن بتوانند بازخورد‌های خود را اعمال کنند. این سرویس در قالب یک سرور است که به اختصار PFE شناخته می‌شود و فعلا قرار است برای نسخه‌ی پی سی بازی فعال شود. هدف این است که از این طریق به کاربران این امکان داده شود که به برخی از محتواهای جدید پیش از انتشار نهایی دسترسی داشته باشند تا در صورت وقوع مشکلات، پیش از نهایی شدن، گزارش داده شود. مکانی شبیه به سرورهای تست در برخی بازی‌های مانند Smite. در پایان نیز بخش‌هایی از صحبت‌های تیم توسعه‌ی بازی Anthem را در زیر مشاهده می‌کنید:

ما به بازی Anthem اعتقاد داریم. ما معتقدیم که این بازی در نهایت عالی و خوب خواهد شد، اما می‌دانیم که رسیدن به این هدف، نیازمند تلاش و صرف زمان است. ما برای این کار تصمیم جدی داریم و از شما بازیکنان نیز می‌خواهیم که در این مسیر به ما ملحق شوید.

بازی Anthem به‌عنوان اثری که قرار بود عطش طرفداران این سبک را سیراب کند، نتوانست در مأموریت خود موفق باشد و در بررسی زومجی توانست تنها نمره‌ی ۵.۵ را از آن خود کند. این اثر در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده است.

آیا شما به آینده‌ی بازی Anthem امیدوارید؟ نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده