// جمعه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر روز عرضه قسمت سوم بازی Life is Strange 2 منتشر شد

سومین قسمت از بازی Life is Strange 2 در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه عرضه می‌شود.

پس از چند ماه انتظار، در هفته آینده سومین قسمت از بازی Life is Strange 2 منتشر می‌شود و حال تریلر روز عرضه این بازی هم در دسترس قرار گرفته است تا نگاهی‌به ادامه ماجراجویی‌های برادران دیاز داشته باشیم.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، قسمت سوم با محوریت خشم کاراکتر دنیل و نارضایتی‌اش از وضعیتی که در آن گرفتار شده است، در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد این نارضایتی باعث ایجاد یک تنش میان دنیل و شان در مورد تصمیم‌های آینده می‌شود. همچنین در انتهای ویدیو شاهد این هستیم که دنیل به واسطه قدرتی که دارد، شان را تهدید می‌کند. برای آن دسته از افرادی که اطلاعاتی از جهان Life is Strange 2 ندارند، این نسخه ادامه‌ای برای Life is Strange به حساب می‌آید و در یک جهان هم روایت می‌شوند، اما تیم سازنده به سراغ کاراکترهای جدیدی رفته است.

شان و دنیل دیاز کاراکترهای اصلی لایف ایز استرنج 2 هستند که پس از کشته شدن پدرشان به‌دست مامور پلیس، فرار می‌کنند و راهی سفری طولانی می‌شوند. دو قسمت اول این بازی توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و نظر منتقدان و کاربران را به خود جلب کرد. کاربران زومجی از اینجا می‌توانند تریلر روز عرضه قسمت سوم Life is Strange 2 را مشاهده کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. نسخه سوم Life is Strange 2 در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه (۹ مِی) عرضه می‌شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده