// جمعه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

بازی های هفته دوم اردیبهشت 1398 برای اندروید

در دومین هفته از اردیبهشت ماه ۹۸، مدیریت یک باشگاه فوتبال را به‌عهده بگیرید، پرونده یک سری قتل مرموز را حل کنید و با بازی ایرانی جنگ کاغذی به دوران کودکی بازگردید.

با آغاز دومین هفته از اردیبهشت‌ ماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته، بازی اندروید و آیفون 9PM Football Managers را معرفی کردیم که در آن مدیریت یک باشگاه فوتبال را به‌عهده می‌گیرید. همچنین بازی Bombastic Brothers – Top Squad را داشتیم که یک اثر شوتر دوبعدی است که شما را یاد بازی‌های آرکید قدیمی می‌اندازد. در انتها هم در بازی جنگ‌های کاغذی معرفی شد که در آن می‌توانید با مشخص کردن محل نیروها و مسیر شلیک گلوله، به جنگ دشمنان بروید.

9PM Football Managers

9PM Football Managers

مقاله برترین‌های هفته را با یک بازی مدیریت باشگاه فوتبال آغاز می‌کنیم. 9PM Football Managers اثری در سبک ورزشی است که توسط استودیو UNCOSOFT توسعه داده شده است. روند بازی بدین صورت است که هر شب ساعت ۹ بازیکنان باید یک بازی را انجام داده و نتیجه تلاش روزنه خود را به‌دست آورند. بازی از سال ۱۹۸۶، جایی که باشگاه شما تأسیس می‌شود،‌ آغاز می‌گردد و پس از آن وظیفه شما است که با مدیریت صحیح، موفقیت‌های زیادی کسب کرده و باشگاه خود را به یک باشگاه حرفه‌ای تبدیل کنید. مسائلی همانند چیدمان زمین تمرین، آکادمی‌های باشگاه و حتی رسیدگی به تغذیه بازیکنان، تاثیر به‌سزایی روی روند پیشرفت شما دارد و همگی می‌توانند باعث شوند تا در بازی‌های شبانه‌تان پیروز شوید. بازی همچنین دارای یک بخش آنلاین است که به بازیکنان اجازه می‌دهد در فضایی گرم و دوستانه با یکدیگر به‌رقابت بپردازند. 9PM Football Managers با دارا بودن پرداخت درون‌برنامه‌ای به‌صورت رایگان روی فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور منتشر شده است و می‌توانید هم‌اکنون آن را تجربه کنید.

دانلود بازی 9PM Football Managers

Bombastic Brothers – Top Squad

Bombastic Brothers – Top Squad

بازی موبایل Bombastic Brothers – Top Squad توسط استودیو بازی‌سازی MY COM ساخته شده است. در داستان بازی، بیگانگان به زمین هجوم آورده‌اند و یک کاپیتان کشتی فضایی به‌نام جف به مقابله با آن‌ها برخواسته است. شما در این بازی می‌توانید قهرمان، اسلحه و حتی کشتی فضایی مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و آن‌ها را ارتقاء دهید. گیم‌پلی بازی به‌صورت دویدنی و تیراندازی است و شما را یاد بازی‌های آرکید قدیمی می‌اندازد. همچنین داستان بازی از جذابیت بالایی برخوردار است و می‌تواند شما حسابی سرگرم کند. Bombastic Brothers – Top Squad همچنین دارای یک حالت رقابتی است که در سطح ۱۰ در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و به بازیکنان اجازه می‌دهد با یکدیگر هم‌بازی شوند. این بازی هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه‌ اپ‌استور قابل دانلود است.

دانلود بازی Bombastic Brothers – Top Squad

Spellsword Cards: Demontide

Spellsword Cards: Demontide

بازی بعدی که در این هفته معرفی شد یک بازی کارتی و مبارزه‌ای به‌نام Spellsword Cards: Demontide است که استودیو One Up Plus Pty Ltd وظیفه ساخت آن را به‌عهده داشته است. در بازی بیش از ۵۰۰ کارت در ۷ کلاس مختلف وجود دارد و بازیکنان باید با استفاده از آن‌ها بیش از ۴۰ دشمن قدرتمند را شکست دهند. در این بازی هر برخورد و رویارویی، شما را یک قدم نسبت به حل کردن اسرار و رازهایی که حول میراث‌تان وجود دارد، نزدیک‌تر می‌کند. با هر مبارزه، می‌توانید بیش‌ازپیش، احترام و اعتماد ایالت و همچنین دیگر امپراطوری‌ها را به‌دست بیاوید و جایگاه خود را بهبود دهید. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های کارتی هستید، می‌توانید Spellsword Cards: Demontide را از فروشگاه‌ پلی‌استور و اپ‌استور به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Spellsword Cards: Demontide

Whispers of a Machine

Whispers of a Machine

بازی بعدی این فهرست Whispers of a Machine نام دارد که یک اثر سبک اشاره و کلیک است. این بازی علمی-تخیلی ابتدا توسط استودیو Raw Fury روی پلتفرم استیم منتشر شد و حالا پس از دریافت بازخوردهای مثبت از سوی کاربران، به پلتفرم موبایل هم راه پیدا کرده است. داستان بازی حول یک مأمور ویژه به‌نام ورا رخ می‌دهد که طی جریاناتی وارد شهر می‌شود و باید از راز چندین قتل مرموز پرده‌برداری کند. بازی از پازل‌های متنوع پر شده است و به خاطر ماهیت کاوش در زمینه جرم و جنایت، دست سازندگان هم در این زمینه را باز کرده است. Whispers of a Machine داستان درگیرکننده‌ای دارد و می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول خود کند. دیالوگ‌های بازی با بیش از ۴ هزار خط گفت‌و‌گو از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و بازیکنان می‌توانند به کمک همین دیالوگ‌ها، پازل‌های بازی را حل کنند. اگر به بازی‌های معمایی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم Whispers of a Machine را از دست ندهید.

دانلود بازی Whispers of a Machine

بازی موبایل جنگ کاغذی / Paper War

جنگ کاغذی

بازی موبایل جنگ کاغذی اثری در سبک استراتژی است که بازیکنان در آن به‌صورت آنلاین با یکدیگر می‌جنگند و غنایم مختلفی جمع می‌کنند. این بازی توسط استودیو آب‌های خونین برای پلتفرم اندروید توسعه داده شده است. بازی موبایل Paper War دارای محیطی کاغذی است و تمام ماجراها و جنگ‌های آن در داخل یک دفتر یادداشت رخ می‌دهد. شما در این بازی به‌صورت رودررو در مقابل یک‌دیگر قرار می‌گیرید و به‌شکل نوبتی به نیروهای حریف حمله می‌کنید. برای حمله کافی است ابتدا نیروهای خود را در صفحه دفتر بچینید، سپس با کشیدن و تنظیم مسیر شلیک گلوله، به‌سمت دشمن تیراندازی کنید. همچنین با پیروزی در هر نبرد، جوایزی دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن برای ارتقای تجهیزات و نیروهای خود استفاده کنید. گرافیک بازی کارتونی و فانتزی است و طراحی سربازان و جنگ‌افزارها هم به‌نوبه خود جذاب هستند. اگر از طرفداران سبک استراتژی هستید و می‌خواهید یک بازی ایرانی هیجان‌انگیز را تجربه کنید، بازی جنگ کاغذی انتخاب شما است.

دانلود بازی جنگ کاغذی

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده