نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

شایعه: بازی The Last of Us Part II اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود

جیسون شرایر از احتمال انتشار بازی The Last of Us Part II در فوریه ۲۰۲۰ می‌گوید.

با وجود معرفی بازی The Last of Us Part II در سال ۲۰۱۶، هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای آن اعلام نشده و همین قضیه باعث شده است شایعات زیادی پیرامون زمان انتشار جدیدترین اثر استودیو ناتی داگ شکل بگیرد؛ به‌طوری که در همین هفته‌های اخیر شاهد انتشار دو شایعه در مورد عرضه بازی در سپتامبر و پاییز ۲۰۱۹ بودیم و پس از آن هم شایعه دیگری منتشر شد مبنی بر اینکه به‌زودی تاریخ عرضه بازی مشخص می‌شود. اکنون در جدیدترین اخبار بازی، باز هم با شایعه جدیدی در این زمینه همراه هستیم.

جیسون شرایر، خبرنگار معروف دنیای بازی چند ساعت قبل با نقل قول خبری در مورد زمان انتشار بازی Death Stranding در این زمینه توییت کرد:

به نظر می‌رسد بازی Death Stranding برای عرضه در نوامبر ۲۰۱۹ آماده می‌شود. از طرف دیگر تاریخ عرضه The Last of Us 2 که پیش از این برای پاییز ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده بود، طبق شنیده‌های من به اوایل سال ۲۰۲۰ منتقل شده است، شاید فوریه ۲۰۲۰؟ در هر حال سال آخر پلی استیشن 4، سال دیوانه‌واری خواهد بود.

تاریخ عرضه Death Stranding که ساعاتی قبل مشخص شد و جدیدترین اثر هیدئو کوجیما قرار است روز ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) منتشر شود. حال باید صبر کرد و دید که دومین نسخه The Last of Us چه زمانی به‌دست طرفداران پرشمار آن می‌رسد و آیا اوایل سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار این بازی خواهیم بود یا سونی زمان دیگری را برای عرضه‌ی آن در نظر می‌گیرد.

البته در این میان نباید بازی Ghost of Tsushima محصول ساکرپانچ (Sucker Punch) را هم فراموش کرد که یکی دیگر از آثار بزرگ پلی استیشن 4 محسوب می‌شود و همچنان تاریخ عرضه مشخصی برای آن اعلام نشده است.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده