// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

کاراکترهای جدید Jump Force با آخرین بسته الحاقی راهی بازی شدند

به‌تازگی شرکت باندای نامکو اولین DLC از شخصیت‌های جدید بازی Jump Force را منتشر کرده که سه شخصیت جدید را به این اثر فایتینگ اضافه می‌کند.

براساس جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو اولین بسته‌ی شخصیت‌های جدید را برای بازی Jump Force منتشر کرد. این بسته‌ی الحاقی سه شخصیت Biscuit ،Seto Kaiba و All Might را به این بازی مبارزه‌ ای اضافه می‌کند. شخصیت Biscuit که از انیمه‌ی Hunter x Hunter آورده شده، دارای قابلیت‌های بسیار خوبی مانند قدرت و سرعت بسیار بالا است. شخصیت Seto Kaiba نیز که از انیمه‌ی Yu-Gi-Oh به این بازی آورده شده، در آن انیمه به‌عنوان رقیب اصلی شخصیت Yugi Moto محسوب می‌شد. وی در این بازی می‌تواند از اژدهای سفید و چشم آبی خود و همچنین از وسیله‌ای به‌نام Tormentor که در اختیار دارد، به‌عنوان توانایی‌های خود استفاده کند. شخصیت سوم یعنی All Might نیز که از انیمه‌ی My Hero Academia وارد این بازی شده، در آن‌جا به‌عنوان مربی شخصیت Deku شناخته می‌شد که در این بازی دارای قدرت‌های خاص خود است.

پس از انتشار بازی جامپ فورس در سال جاری میلادی، این اولین باری است که بسته‌ی الحاقی برای اضافه شدن شخصیت‌های جدید توسط شرکت Bandai Namco عرضه می‌شود و قرار است شِش شخصیت دیگر نیز به‌مرور به این بازی اضافه شوند. براساس برنامه‌ای که باندای نامکو از انتشار بسته‌های الحاقی بازی پیش‌تر منتشر کرده بود، قرار است هر DLC  شخصیت شامل سه کاراکتر جدید باشند که به بازی اضافه می‌شوند. اگر این برنامه درست از آب دربیاید، می‌توان انتظار داشت که بسته‌ی دوم شخصیت‌های بازی Jump Force، در ماه آگوست (۱۰ مرداد ماه به بعد) به این بازی اضافه شود.

Jump Force

کسانی که دوست دارند به هر ۹ شخصیت بازی دسترسی داشته باشند، می‌توانند Character Pass بازی Jump Force را به قیمت ۲۹.۹۹ دلار خریداری کنند. البته برای کسانی نیز که علاقه‌ای به تمامی شخصیت‌های بازی نداشته و برخی از آن‌ها را تایید می‌کنند، این امکان وجود دارد که هریک از آن‌ها را به دلخواه و به قیمت ۳.۹۹ دلار تهیه کنند. بازی Jump Force در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 منتشر شده است. این بازی در بررسی زومجی تنها تونسته نمره‌ی ضعیف ۵ را کسب کند. نظر زومجی در مورد این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

هرچند گرافیک جامپ فورس به‌شدت چشم‌نواز است، اما خشک بودن بیش از اندازه میان‌پرده‌های بازی،‌ مأموریت‌های خسته‌کننده و درنهایت تغییرات ایجاد شده در گیم‌پلی، باعث شده است تا با اثری متوسط و در مواقعی ضعیف رو‌به‌رو باشیم. Spike Chunsoft نتوانسته چه در زمینه داستانی و چه در زمینه موسیقی خوب عمل کند و بازی بعد از چند ساعت به سرعت خسته‌کننده و تکراری می‌شود. اگر طرفدار مجموعه‌های شونن جامپ هستید، این بازی می‌تواند سرگرم‌تان کند، در غیر این صورت بهتر است پول خود را جای دیگری خرج کنید.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را درباره‌ی آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده