نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۴

تریلر جدیدی از انیمه Weathering With You منتشر شد

کمپانی توهو تریلر جدیدی از انیمه Weathering With You به کارگردانی ماکوتو شینکای، را منتشر کرده است.

انیمه Your Name (نام تو)، یکی از تحسین شده‌ترین و بهترین انیمه‌های سینمایی چند سال اخیر است که تولید و منتشر شده است و حال بسیاری از طرفداران این انیمه سینمایی به دنبال اثر بعدی ماکوتو شینکای، کارگردان این اثر تحسین شده هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمه Weathering With You منتشر شده است. کمپانی توهو پیکچرز اخیرا تریلر جدیدی از این انیمه را که اثر جدید کارگردان انیمه Your Name است، منتشر کرده که بیشتر با اتفاقاتی که قرار است در آن مشاهده کنیم، آشنا می‌شویم. انیمه Weathering With You داستان مرد جوانی به نام هوداکو موریشیما را دنبال می‌کند که با دختری به نام هینا آمانو آشنا می‌شود که توانایی کنترل آب و هوا را دارد و این دختر می‌تواند جلوی بارش باران را بگیرد یا باعث آن شود. طبق تریلر به نظر می‌رسد که این انیمه مانند انیمه Your Name دارای عناصر ماورا الطبیعه خواهد بود. همچنین طبق تریلر به نظر می‌رسد که هینا و هوداکو به یکدیگر علاقه‌مند خواهند شد، اما ظاهرا قرار نیست همه چیز به خوبی پیش برود و احتمالا باید شاهد اتفاقات تراژدیک در انیمیشن Weathering With You نیز باشیم. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید و بسیار زیبای انیمه Weathering With You را در صفحه رسمی کمپانی توهو در یوتیوب تماشا کنید.

Weathering With You

علاوه بر کارگردانی، شینکای وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Weathering With You را نیز بر عهده دارد. ماسایوشی تاناکا برای طراحی شخصیت، اتسوشی تامورا برای کارگردانی انیمیشن و هیروشی تاکیگوچی برای کارگردانی هنری، از دیگر عوامل تولید انیمه Weathering With You هستند و کمپانی CoMix Wave Films (کومیکس ویو فیلمز) نیز وظیفه تولید این انیمه و توهو وظیفه انتشار آن را بر عهده دارند. کوتارو دیگو در نقش هوداکو موریشیما، نانا موری در نقش هینا آمانو، شون اوگوری، سوباسا هوندا، چیکو بایشو، سی هیرازومی، یوکی کاجی و ساکورو کایرو، صداپیشگی شخصیت‌های انیمه Weathering With You را بر عهده داشته‌اند. 

انیمه Weathering With You در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸) در کشور ژاپن اکران خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار آن در سال ۲۰۲۰ در آمریکای شمالی خواهیم بود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده