// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

نسخه سوییچ بازی Assassin’s Creed III تنها یک پورت ساده است

بازی Assassin’s Creed III Remastered چندی قبل برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شد، اما به نظر نسخه نینتندو سوییچ این بازی به‌جای یک بازسازی، تها یک پورت ساده است.

Assassin’s Creed III Remastered بر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی نسبت به نسخه اصلی‌اش پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. کیفیت بافت‌ها، رزولوشن، نرخ فریم و به طور کلی تمامی موارد گرافیکی بازی بهبود پیدا کرده‌اند، اما بر اساس بررسی‌های اخیر دیجیتال فاندری، نسخه سوییچ این چنین نیست. 

نکته تعجب‌برانگیز اینجا است که نسخه سوییچ بازی Assassin’s Creed III تقریبا همان نسخه نینتندو Wii U است که چند سال قبل منتشر شده است.این نسخه شامل چند بهبود جزئی است و از طرفی حتی کیفیت بافت‌های بازی نیز تغییر نکرده است و تمامی مشکلات نسخه کنسول قبلی نینتندو از جمله باگ‌های آزار‌دهنده بازی، به سوییچ نیز انتقال پیدا کرده است.

دانلود از آپارات

همانطور که در ویدیو بالا مشاهده می‌کنید متاسفانه این بار هم یوبی‌سافت در بازسازی آثار خود کم لطفی کرده و پرسشی که مطرح می‌شود این است که اصلا چه نیازی بود که اساسین کرید 3 به کنسول‌های نسل هشتمی آورده شود؟ به هر حال امیدواریم این ناشر فرانسوی در آینده توجه بیشتری به نسخه‌هایی از سری Assassin’s Creed که قرار است برای نینتندو سوییچ منتشر شود نشان دهد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده