نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۶

اشاره به نسخه جدید بازی Red Faction در سایت انویدیا

با توجه به مشاهده نام Red Faction: Evolution در سایت انویدیا، شاید بتوانیم منتظر معرفی بازی در E3 2019 باشیم.

حدود هشت سال از عرضه آخرین نسخه رد فکشن (Red Faction) می‌گذرد؛ بازی Red Faction: Armageddon که در نسل قبل شاهد انتشار آن بودیم و به‌علت عملکرد نه‌چندان مناسب خود، باعث شد بعد از آن دیگر خبری از این مجموعه نداشته باشیم، به جز عرضه ریمستر Red Faction: Guerrilla برای پلتفرم‌های این نسل. ولی اکنون در جدیدترین اخبار بازی با توجه به نوشته‌ای که در سایت انویدیا (Nvidia) به چشم می‌خورد، می‌توان حدس زد به‌زودی از نسخه جدید این مجموعه رونمایی می‌شود.

در بخش مربوط به تکنولوژی انسل (Ansel) در سایت انویدیا، لیست بازی‌هایی را می‌بینیم که از این تکنولوژی مرتبط با عکاسی از بازی‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کنند. در میان اسامی حاضر در لیست هم عبارت Red Faction: Evolution به چشم می‌خورد؛ در حالی که تا امروز نسخه‌ای از این مجموعه با این نام نداشته‌ایم.

رد فکشن | Red Faction: Evolution

از طرف دیگر هم مدتی قبل شاهد انتشار خبری بودیم که از معرفی دو بازی جدید تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) در E3 2019 حکایت داشت؛ بازی‌هایی که یکی از آن‌ها قرار است بازسازی‌ای از یکی از آثار محبوب تی‌اچ‌کیو باشد و دیگری هم به نوعی ریبوت خواهد بود و یکی از آثار قدیمی این شرکت را با نگرش جدیدی به‌دست مخاطبین می‌رساند.

دیده شدن نام Red Faction: Evolution در کنار اعلام چنین خبری می‌تواند حدس و گمان‌ها را در مورد معرفی بازی در E3 2019 پررنگ‌تر کند و شاید در هفته‌های بعد شاهد معرفی بازی جدید استودیو Volition باشیم؛ موضوعی که با توجه به عرضه نسخه ریمستری از رد فکشن در سال گذشته برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر و امسال برای نینتندو سوییچ، خیلی هم عجیب نخواهد بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده