// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۷

تاریخ انتشار بازی Sea of Solitude مشخص شد

علاقه‌مندان به بازی Sea of Solitude می‌توانند این بازی را در تاریخ ۱۴ تیر ماه روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان تجربه کنند.

سال گذشته بود که بازی Sea of Solitude معرفی شد؛ اثری که برپایه تنهایی و افسردگی ساخته شده است. همچنین در ادامه گفته شده بود که این بازی در اوایل ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تاریخ انتشار Sea of Solitude اعلام شده است.

علاقه‌مندان به بازی Sea of Solitude می‌توانند در تاریخ ۱۴ تیر ماه (پنج جولای) این بازی را روی یکی از پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان با قیمت ۱۹.۹۹ دلار تجربه کنند. Sea of Solitude روایت‌گر داستان دختری به‌ نام کای (Kay) است که با تنهایی افسردگی دست‌وپنجه نرم می‌کند و این مورد، او را به یک هیولا تبدیل کرده است. در Sea of Solitude بازیکن در یک شهر فرو رفته در آب به‌سر می‌برد و سطح آب‌ها و شناور بودنش، ارتباط مستقیم با خاطرات کای دارد.

کارنلیا گیپرت، مدیرعامل Jo-Mei Games، در این باره می‌گوید:

Sea of Solitude اثری است که برپایه ماهیت تنهایی و متمرکز کردن احساسات بازیکنان بر رویارویی‌شان با واقعیت‌های زندگی ساخته شده است. تاکنون این هنرمندانه و شخصی‌ترین پروژه‌ای است که آن را در طول احساسی‌ترین لحظات زندگی‌ام ساخته‌ام/نوشته‌ام. طراحی کاراکترها برپایه احساسات مختلف، یک دستاورد عمیق و شخصی برای تیم ما به‌حساب می‌آید و بسیار خوشحال هستیم که کاربران به‌زودی می‌توانند داستان قدرتمند و قوی کای از خودشناسی و بازیابی را تجربه کنند.

در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی ماجراجویی Sea of Solitude چیست؟ آیا می‌تواند به اثری موفق تبدیل شود؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده