نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

دومین تریلر فیلم Annabelle Comes Home منتشر شد

کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما دومین تریلر رسمی فیلم Annabelle Comes Home را منتشر کردند که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

اوایل امسال بود که سرانجام شرکت برادران وارنر و استودیوی فیلمسازی نیو لاین سینما اولین تریلر رسمی فیلم Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می آید) را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات این فیلم ترسناک بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی فیلم Annabelle 3 (آنابل 3) منتشر شده است. در این تریلر شاهد نمایش موزه مرموز و آرتیفکت‌های وارن‌ها هستیم که در یک مکان ممنوعه و خطرناک قرار داده شده که ورود افراد به آن ممنوع شده است. با این حال، دوست جودی وارن، دختر اد و لورن، بدون اجازه وارد این موزه خواهد شد که این موضوع باعث آزادی آنابل می‌شود و در ادامه این عروسک شیطانی آرتیفکت‌های وارن‌ها را تسخیر می‌کند و حال به دنبال اجرای برنامه انتقام خود از این خانواده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مکینا گریس در نقش جودی، پاتریک ویلسون در نقش نقش اد وارن، ویرا فارمیگا در نقش لورین وارن، کتی ساریف، مدیسون ایزمن و استیون بلکهارت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Annabelle Comes Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Annabelle (آنابل) بر عهده گری دوبرمن بوده است. پیش از این دوبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Annabelle و فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) را نیز بر عهده داشته است. فیلم Annabelle Comes Home هفتمین فیلم مجموعه فیلم The Conjuring (احضار روح) است که ۵ فیلم از این ۷ فیلم‌، قسمت‌های اسپین آف و پیش درآمد این مجموعه ترسناک محبوب هستند.

فیلم Annabelle Comes Home برای اکران در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، فیلم The Conjuring 3 (احضار روح ۳) قرار است در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ۱۳۹۹) اکران شود که به‌زودی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده