نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

فیلم «متری شیش و نیم» در سال ۹۸ برای شبکه خانگی منتشر نخواهد شد

تهیه کننده «متری شیش و نیم» می‌گوید این فیلم سینمایی به احتمال بسیار بالا در سال جاری برای شبکه نمایش خانگی منتشر نخواهد شد.

مدتی پیش یکی از پخش‌کننده‌های فیلم با انتشار پستی در اینستاگرام مدعی شد فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به زودی از طرف این پخش‌کننده در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. این پست با واکنش کارگردان «متری شیش و نیم» یعنی سعید روستایی نیز مواجه شد. حال، به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، سید جمال ساداتیان در مصاحبه‌ای به این اتفاق واکنش نشان داده است و صحبت‌هایی درباره زمان پخش «متری شیش و نیم» در شبکه نمایش خانگی نیز به زبان آورده است. ساداتیان صحبت‌هایش را به شرح زیر آغاز کرده است:

این فیلم هم‌اکنون در حال اکران است و با استقبال خوبی هم مواجه شده و بعید است که به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

سید جمال ساداتیان در ادامه از برنامه نمایش «متری شیش و نیم» در جشنواره‌های خارجی به شرح زیر گفته است:

فیلم همچنین قرار است در چند جشنواره مختلف خارجی فیلم به نمایش دربیاید و تا زمانی که در این جشنواره‌ها شرکت نکرده و نتیجه آن مشخص نشده، این فیلم در شبکه نمایش خانگی عرضه نمی‌شود.

ساداتیان در ادامه به صورت واضح‌تری از زمان پخش «متری شیش و نیم» در شبکه خانگی صحبت کرده است:

قطعا تا پایان سال ۹۸ این فیلم در شبکه نمایش خانگی عرضه نمی‌شود و حتی احتمال دارد توزیع آن به ابتدای سال ۹۹ موکول شود.

فیلم «متری شیش و نیم» جدیدترین ساخته سعید روستایی است. این فیلم ایرانی با بازی بازیگرانی مانند نوید محمدزاده، پیمان معادی، فرهاد اصلانی و پریناز ایزدیار جلوی دوربین رفته است.  این فیلم سینمایی در اکران با استقبال مخاطبین مواجه شده است و با فروش بیشتر از ۲۵ میلیارد تومان به پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی تاریخ سینمای ایران تبدیل شده است. «متری شیش و نیم» اولین‌بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در همین جشنواره به عنوان بهترین فیلم از نگاه مردم انتخاب شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده