نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۴

متیو وان درباره قسمت سوم فیلم Kingsman می‌گوید

متیو وان، کارگردان فیلم‌های Kingsman: The Secret Service و Kingsman: The Golden Circle، در سخنانی از جدایی دو شخصیت اگزی و هری در قسمت سوم این مجموعه خبر داد.

متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، در سخنان جدید خود راجع به قسمت سوم این مجموعه گفت که تصمیم دارد به داستان دو شخصیت اگزی با نقش‌آفرینی تارون اگرتون و شخصیت هری با نقش‌آفرینی کالین فرث، پایان دهد.

پس از موفقیت دو فیلم ابتدایی، متیو وان و شرکت فاکس قرن بیستم امیدوار بودند چراغ سبز ساخت قسمت سوم این مجموعه اکشن، جاسوسی و کمدی را از سوی تماشاچیان دریافت کنند که با فروش نسبتاً خوب قسمت دوم، این اتفاق افتاد و علاوه بر قسمت سوم، سازندگان مراحل ساخت فیلم پیش‌درآمد این مجموعه با عنوان Kingsman: The Great Game (کینگزمن: بازی بزرگ) را آغاز کردند و در این فیلم پیش‌درآمد بازیگرانی چون لیام نیسون، هری دکینسون، آرون تیلور-جانسون، جما آرترتون، رالف فاینز، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر، رابرت آرمایو و جایمن هانسو حضور دارند و به ایفای نقش خواهد پرداخت و این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

سخنان متیو وان، کارگردان مجموعه فیلم‌های کینگزمن، در رابطه با آینده دو شخصیت اگزی و هری چنین بوده است:

تصمیم گرفتیم که به رابطهٔ دو شخصیت اگزی و هری پایان دهیم. در قسمت نهایی این مجموعه به این موضوع در داستان خواهیم پرداخت و آمادگی انجام این تصمیم را داریم و امیدوارم که مراحل فیلمبرداری قسمت سوم در اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده، آغاز شود.

در دنباله فیلم Kingsman: The Golden Circle، اِگزی بار دیگر با هری هارت در یک تیم قرار گرفته و این مرتبه علاوه بر همکاری این دو، شاهد حضور هم‌پیمانان و دوستانی آمریکایی هستیم که همگی در کنار هم سعی دارند جلوی خراب‌کاری‌ها و دسیسه‌چینی‌های شخصیت شرور داستان (با بازی جولین مور) و دیگر شخصیت‌های همراه او را بگیرند. تارون اگرتون و کالین فرث، در این فیلم با بازیگرانی چون هالی بری، مارک استرانگ، سوفی کوکسون، پدرو پاسکال، چنینگ تیتوم، التون جان، جف بریجز، ادوارد هولکرافت، وینی جونز، ادوارد هولکرافت، سامانتا وومک، هانا آلستروم و پائولینا بونیوا همبازی بودند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده