نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

حضور لیام نیسون در فیلم Kingsman: The Great Game

لیام نیسون، بازیگر قدیمی سینمای هالیوود، در فیلم پیش‌درآمد Kingsman: The Great Game (کینگزمن: بازی بزرگ)، ایفای نقش خواهد کرد.

لیام جان نیسون، بازیگر قدیمی و محبوب ایرلندی سینمای هالیوود، در فیلم پیش‌درآمد Kingsman: The Great Game (کینگزمن: بازی بزرگ) متیو وان، حضور خواهد داشت و نقشی را ایفا خواهد کرد. مراحل ساخت فیلم Kingsman: The Great Game در حال انجام است و این فیلم برای اکران در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و فیلمبرداری و تولید قسمت پیش‌درآمد مجموعهٔ Kingsman چند ماهی است که در بریتانیا آغاز شده است. گفته می‌شود که فیلم Kingsman: The Great Game با فیلم Kingsman 3 ارتباط داستانی خواهد داشت. در فیلم Kingsman: The Golden Circle شاهد فلش‌بک به گذشته بودیم و ممکن است شاهد چنین اتفاقی در فیلم Kingsman 3 نیز باشیم و حتی احتمال ارتباط داشتن اتفاقات این فیلم با فیلم Kingsman: The Great Game نیز وجود دارد.

هری دکینسون، آرون تیلور-جانسون، جما آرترتون، رالف فاینز، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر، رابرت آرمایو و جایمن هانسو، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت پیش‌درآمد مجموعهٔ Kingsman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بعد از موفقیت غیرمنتظره قسمت اول مجموعه کینگزمن که با استقبال منتقدین همراه بود و در گیشه نیز به فروش ۴۱۴ میلیون دلاری دست یافت، قسمت دوم این مجموعه هم ساخته شد؛ دنباله فیلم اکشن، کمدی و جاسوسی Kingsman: The Secret Service، با عنوان Kingsman: The Golden Circle روی پردهٔ سینما رفت و با بودجهٔ ۱۰۴ میلیون دلاری، فروشی ۴۱۱ میلیون دلاری در گیشه داشت و بازیگرانی چون تارون اگرتون، کالین فرث، جولین مور، هالی بری، مارک استرانگ، سوفی کوکسون، پدرو پاسکال، چنینگ تیتوم، التون جان، جف بریجز، ادوارد هولکرافت، وینی جونز، سامانتا وومک، هانا آلستروم و پائولینا بونیوا در قسمت دوم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

فیلم Kingsman: The Great Game برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده