نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Team Sonic Racing در هفته اول انتشار

در هفته منتهی به ۴ خرداد، بازی Team Sonic Racing توانست در اولین هفته انتشارش در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. 

سایت چارت ترک به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان را منتشر کرده که براساس آن، بازی Team Sonic Racing توانسته در هفته اول انتشار در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. این نسخه از سونیک توسط استودیو سومو دیجیتال ساخته شده و انتشار آن هم بر عهده سگا بوده است. صدرنشینی Team Sonic Racing بدین معنی است که Rage 2، صدرنشین هفته پیش جدول، تنها یک هفته توانست در رتبه نخست قرار بگیرد. 

در رتبه دوم، مجددا مثل هفته پیش شاهد بازی Days Gone هستیم و در رتبه سوم هم فیفا 19 توانسته جایگاه هفته گذشته خودش را تکرار کند. در رتبه چهارم، به Rage 2 می‌رسیم که همان‌طور که اشاره کردیم پس از یک هفته صدرنشینی این هفته با سه پله سقوط رو‌به‌رو شده است. علاوه بر دیز گان و فیفا 19، این هفته همچنین Red Dead Redemption 2 هم توانسته جایگاه قبلی خودش را تکرار کند و مجددا شاهد حضور آن در رتبه پنجم هستیم. 

یکی از بازی‌هایی که این هفته توانسته جایگاهش را نسبت به هفته گذشته بهبود ببخشد، The Division 2، محصول شرکت یوبی‌سافت است که توانسته با دو پله صعود به جایگاه شِشُم برسد. در رتبه هفتم شاهد بازی Mortal Kombat 11 هستیم که سقوط نسبتا زیاد سه پله‌ای را تجربه کرده است و در رتبه هشتم هم Mario Kart 8 Deluxe با دو پله سقوط قرار گرفته است. رتبه نهم جدول این هفته در اختیار GTA V قرار دارد که حتی تغییر و تحولات این هفته هم نتوانسته‌اند آن را از جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته خارج کنند و در نهایت در رتبه دهم هم شاهد بازی Forza Horizon 4 هستیم که با یک پله صعود، مجددا به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگشته است. 

در نهایت تغییرات جدول فروش در این هفته، باعث خروج دو بازی از جمع ۱۰ بازی پرفروش شده‌اند؛ اول بازی New Super Mario Bros. U Deluxe که هفته گذشته در رتبه دهم قرار داشت و این هفته در جایگاه چهاردهم حضور دارد و دوم بازی A Plague Tale: Innocence که هفته پیش کارش را در رتبه نهم شروع کرده بود اما این هفته با افتی شدید، در رتبه ۳۱‌ام قرار گرفته است. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۴ خرداد (۲۵ می) مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Team Sonic Racingصدرنشینی در هفته اول انتشار
۲۲Days Goneتکرار رتبه هفته قبل
۳۳FIFA 19تکرار رتبه هفته قبل
۴۱Rage 2از دست دادن صدر پس از یک هفته
۵۵Red Dead Redemption 2تکرار رتبه هفته قبل
۶۸The Division 2-
۷۴Mortal Kombat 11-
۸۶Mario Kart 8 Deluxe-
۹۷GTA V-
۱۰۱۱Forza Horizon 4بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده