// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳

استودیو Tencent بازی موبایل Code: Live را با انتشار یک ویدیو معرفی کرد

استودیو چینی تنسنت، به‌تازگی بازی جدید خود را با نام Code: Live معرفی کرده است که شباهت بسیاری به Days Gone و State of Decay دارد.

استودیو تنسنت (Tencent) را می‌توان یکی از معروف‌ترین استودیوهای بازیسازی روی پلتفرم موبایل دانست که اکثر مخاطبان موبایل، این شرکت چینی را با بازی موبایل PUBG می‌شناسند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو تنسنت تریلر جدیدی را منتشر کرده است که از بازی جدید این استودیو خبر می‌دهد.

همچنین باتوجه‌به توییت ZhugeEX، بازی معرفی شده استودیو تنسنت با اسم رمز Code: Live شناخته می‌شود و یک بازی جهان باز است که بر پایه بقا ساخته شده است. بازیکنان در نقش بازمانده‌هایی در جهانی آخرالزمانی به‌سر می‌برند که پر از زامبی‌های مختلف است. همچنین این بازی موبایل دارای حالت کوآپ آنلاین هم هست تا کاربران بازی‌های موبایل و مخصوصا بازی‌های زامبی محور، بتوانند درکنار یکدیگر Code: Live را تجربه کنند.

اگر به‌ تریلر منتشر شده و گیم‌پلی بازی دقت کنید، متوجه می‌شوید که استودیو تنسنت برای خلق این بازی از Days Gone و State of Decay الهام گرفته است. همچنین یکی از کاربران یوتیوب هم ویدیو مقایسه این بازی با آثار ذکر شده را تهیه کرده است که می‌توانید آن را از اینجا (از دقیقه ۴:۵۰ به بعد) تماشا کنید. در ادامه می‌توانید تریلر بازی جدید استودیو تنسنت را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده