// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Armored God؛ فتح سرزمین‌های تاریک

Armored God یک بازی نقش آفرینی و MMO است که در جریان آن بازیکنان با انتخاب کاراکترشان باید قلمروهای تاریکی را از بین ببرند.

سبک نقش‌آفرینی و MMO یکی از مواردی است که سازنده‌های بازی‌های موبایل ازطریق آن می‌توانند ساخته‌های مختلفی را در دنیای بازی‌های ویدیویی خلق کنند. در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی نقش آفرینی و MMO رفته‌ایم که از مکانیزم‌های مشابه بازی‌های این سبک روی پلتفرم موبایل استفاده می‌کند. بازی اندروید و آیفون Armored God با اینکه دارای ساختاری مشابه نسبت به بازی‌های این سبک است، اما از نظر تجربه و طراحی محیط، تجربه‌ی جدیدی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. داستان بازی آیفون و اندروید Armored God از این قرار است که شما در نقش یک جنگجوی مبارز و شجاع وارد بازی می‌شوید؛ شخصی که در گذشته پرنسس را نجات داده است. حال به شما یک وظیفه داده می‌شود و آن هم چیزی جز نابودی قلمرو و سرزمین‌های تاریکی نیست تا صلح و روشنایی را در دسترس مردم قرار بدهید.

بازی موبایل Armored God

در اواسط بازی ساختار مراحل و مبارزات حساس‌تر و سخت‌تر می‌شود و مجبور می‌شوید مبارزات را خودتان انجام بدهید

با شروع بازی موبایل Armored God می‌توانید کاراکتر خود را انتخاب کنید. در واقع در این بازی تنها دو کاراکتر برای شما در نظر گرفته شده است؛ یک کاراکتر زن و یک کاراکتر مرد که از نظر سبک مبارزه‌ای هم شبیه به هم هستند. با انتخاب جنسیت کاراکترتان، می‌توانید مهارت اصلی آن را هم مشخص کنید. هرکدام از کاراکترهای بازی Armored God دارای سه قابلیت آلتیمیت مختلف هستند که بازیکنان تنها یکی از آن‌ها را می‌توانند انتخاب کنند. نکته‌ی جالب بازی اندروید و آیفون Armored God این است که تیم سازنده هیچ بخش تمرینی و آموزشی برای بخش‌های مختلف بازی در نظر نگرفته است. البته بازی از همان ابتدا به‌نحوی شروع می‌شود که نیازی نیست فعالیت خاصی را انجام بدهید. به‌عبارتی بازی آیفون و اندروید Armored God همانند سایر بازی‌های نقش‌آفرینی، دارای سیستم هدایت خودکار شخصیت و انجام مراحل بازی است. در همان ابتدا این حالت برای شما فعال است و هوش مصنوعی هدایت کاراکتر انتخابی‌تان را به‌دست می‌گیرد. حال در جریان انجام مراحل مختلف، به‌خوبی با استفاده از مهارت‌ها و انجام مراحل آشنا می‌شوید. 

باس‌های بازی هم طراحی خوبی دارند و بعضی از آن‌ها شما را به چالش می‌کشند

بااین‌حال نحوه‌ی بازی کردن Armored God بدین صورت است که یک آنالوگ مجازی در سمت چپ صفحه نمایش برای بازیکنان طراحی شده است که ازطریق آن می‌توانند کاراکتر خود را هدایت کنند. همچنین در سمت راست صفحه نمایش هم چند دکمه‌ی مختلف در نظر گرفته شده است. اصلی‌ترین دکمه، دکمه‌ای است که می‌توانید به هیولاها و دشمنان خود آسیب وارد کنید. سایر دکمه‌ها هم مربوط به مهارت‌های شما می‌شود. رفته رفته با ارتقای کاراکتر داستان می‌توانید مهارت‌های خود را آزاد کنید و با کسب پول و پاداش از انجام مراحل بازی، قادر به ارتقای مهارت‌های‌تان هستید. در بخش ارتقای مهارت، تیم سازنده از یک مکانیزم ساده استفاده کرده است تا کاربرانی که با این دسته از بازی‌ها آشنایی ندارند، به‌راحتی بتوانند Armored God را تجربه کنند. در این بخش یک گزینه وجود دارد که با انتخاب آن، به‌صورت یکسان تمامی مهارت‌های شما ارتقا پیدا می‌کند و نیازی نیست که به‌صورت جداگانه آن‌ها را انتخاب و آپگرید کنید. همچنین با دریافت آیتم‌های بهتر نظیر شمشیر و اجزای مختلف لباس‌تان، می‌توانید بدون وارد شدن به بخش Inventory آن‌ها را انتخاب کنید.

بازی موبایل Armored God

مبارزات و استفاده از مهارت‌ها را می‌توان یکی از موارد هیجان‌انگیز در بازی موبایل Armored God دانست که شما را تا آخرین مرحله از داستان، سرگرم می‌کند. همچنین باس‌های بازی هم طراحی خوبی دارند و بعضی از آن‌ها شما را به چالش می‌کشند. به‌عنوان آخرین مورد هم بد نیست به پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی موبایل Armored God اشاره کنیم که بازیکنان ازطریق آن‌ها می‌توانند آیتم‌های تزئینی مختلفی را دریافت کنند. همچنین Armored God یک بازی نقش‌آفرینی و MMO است؛ ازاین‌رو درطول تجربه‌تان باید به اینترنت متصل باشید. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Armored God


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده