// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Dumb Ways To Draw؛ خط‌های معجزه‌گر

Dumb Ways To Draw یک بازی موبایل آرکید است که در جریان آن بازیکنان باید با کشیدن خط‌های مختلف، مسیر خود را به انتهای هر مرحله یاز کنند.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی آرکید رفته‌ایم که از مکانیزم‌های گیم‌پلی بسیار ساده‌ای استفاده کرده تا کاربر بتواند به‌راحتی خود را سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Dumb Ways To Draw یک بازی آرکید و کژوال است که قوه خلاقیت بازیکنان را محک می‌زند. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Dumb Ways To Draw فاقد داستان است و از همان ابتدا، خود را در اولین مرحله‌ی بازی پیدا می‌کنید. همچنین موردی که این بازی را با ارزش کرده، این است که می‌توانید آن را بدون اتصال به اینترنت تجربه کنید. همین مورد سبب شده است Dumb Ways To Draw باتوجه‌به ساختاری که دارد، به یک بازی موبایل با ارزش تبدیل شود.

بازی موبایل Dumb Way to Draw

در بخش شخصی‌سازی مدادها، با پول‌هایی که کسب می‌کنید، می‌توانید مداد‌های جدیدتری را خریداری کنید

با شروع بازی موبایل Dumb Ways To Draw، بخش آموزشی بازی را مشاهده خواهید کرد. تیم سازنده در چهار مرحله سعی می‌کند تا ساختار و نحوه استفاده از مکانیزم‌های بازی Dumb Ways To Draw را به کاربران یاد بدهد. نحوه‌ی بازی کردن Dumb Ways To Draw بدین شکل است که در هر مرحله، کاراکتری را مشاهده می‌کنید که باید مسیر مشخص شده برسد. در این میان یک سری موانع در نظر گرفته شده‌اند که مانع از ساله به‌مقصد رسیدن کاراکتر بازی می‌شود. ازاین‌رو شما با مداد خود وظیفه دارید تا این موانع را از بین ببرید. حال سوال اصلی این است که پروسه از بین بردن موانع و خلق یک مسیر امن به چه شکل انجام می‌شود؟ بازیکنان می‌توانند با مدادی که در اختیارشان قرار داده شده است، خط‌های مختلفی را روی صفحه نمایش بکشند. برای مثال فرض کنید یک زنبور سر راه شما قرار دارد و مدام به بالا و پایین می‌رود. می‌توانید زمانی‌که به پایین رسید، سریع یک حلال کوچک را در محیطی که زنبور قرار بدارد، بکشید تا در آن گرفتار شود. ازاین‌رو می‌توانید مسیر را بدون مزاحمت زنبور ادامه دهید. موردی که بازی اندروید و آیفون Dumb Ways To Draw را جذاب جلوه می‌دهد، نوع راحی موانع بازی است. بعضی از موانع به‌نحوی طراحی شده‌اند که بازیکنان می‌توانند ایده‌های مختلفی را برای خنثی کردن‌شان استفاده کنند.

تیم سازنده در چهار مرحله سعی می‌کند تا ساختار و نحوه استفاده از مکانیزم‌های بازی Dumb Ways To Draw را به کاربران یاد بدهد

به‌عبارتی سازنده از ساختاری استفاده کرده است که به‌مخاطب اجازه می‌دهد طبق سلیقه خودش، روند بازی را پیش ببرید. همچنین بعضی دیگر از موانع هم چند بخشی هستند و باید سرعت عمل بالایی داشته باشید تا بتوانید آن‌ها را در مدت زمان مناسبی، خنثی کنید. جدا از نوع طراحی موانع و نحوه از بین بردن‌شان، یک چالش دیگر برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و آن هم محدودیت در کشیدن خط است. خطی که در محیط می‌کشید، اندازه مشخصی دارد و نمی‌توانید بیشتر از آن طول مشخص شده، استفاده کنید. بااین‌حال آزاد هستید تا هر نوع شکل و خطی را که فکر می‌کنید برای حل یک مانع در بازی آیفون و اندروید Dumb Ways To Draw به شما کمک می‌کند، بکشید. از نظر محتویات، Dumb Ways To Draw دارای ۶ بخش مختلف است که هر بخش ۶ مرحله دارد. همچنین هر قسمت ظاهری مخصوص‌به خودش را دارد تا بازیکنان در طول تجربه‌شان احساس یکنواختی نداشته باشند.

بازی موبایل Dumb Way to Draw

دراین‌میان اشاره کنم که تیم سازنده بخش هفتم را هم برای بازیکنان تدارک دیده است که در آینده، به بازی آفلاین اندروید و آیفون Dumb Ways To Draw اضافه می‌شود. همچنین در بخش شخصی‌سازی مدادها، با پول‌هایی که کسب می‌کنید، می‌توانید مداد‌های جدیدتری را خریداری کنید. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. 

دانلود بازی Dumb Ways To Draw


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده